Recenzie (65)
Ide len o sex (2011)
Překvapivě dobré, né-li skvělé. Sakra, musím se naučit nesoudit podle prvního dojmu. Mila Kunis ani Justin Timberlake rozhodně nepatří mezi mé oblíbence, spíš naopak. Ale ve filmu působila Mila překvapivě sympaticky a Justin roztomile. Dokonce jsem se i smála - nahlas smála! což se neděje moc často. Líbili se mi dialogy, bláznivá matka Jamie, Justinovy pěvecké okamžiky. Až budu mít špatnou náladu, pustím si toto :)
Sexi internát (2007)
Přišlo mi to trapné. Tak trapné, že jsem se chvílemi cítila i já trapně. Přesto dvě hvězdičky...... Jedna za ten konec a za to, že i když je to pro teenagery, nevyskytoval se tam žádný slaďoušek který by oblboval hlavní hrdinku či ona jeho.... a druhá za Colina Firtha s Russell Brandem :) (když bych náhodou zatoužila pustit si film s podobnou tématikou, sáhla bych asi radši po Divošce)
Gympl (2007)
Neuvěřitelná kravina. Ale některé scény, i po 4 letech, prostě zůstavájí nezapomenutelné. "Ty vole, vy tady máte stejný rybičky jako u nás doma." "Vole, dyť jsme u vás doma." Ale jinak neuvěřitelně otravný film v hlavní roli s mnou neoblíbeným Jirkou Mádlem. 3,5/10
Noc je ešte mladá (2011)
Až překvapivě příjemnej film. Sympatický Topher Grace, humor a hlavně hudba. Ani minutu jsem se nenudila, ne jednou jsem se přistihla že trhám hlavou do rytmu písničky nebo tajně fandím Mattovi aby konečně dokázal vyslovit žádost o telefonní číslo:) Ale je to prostě USA, jestli se u nich tohle opravdu děje...*nevěřícně kroutí hlavou* 8,5/10
Hodvábna cesta (2007)
Okouzlující záběry doplněné překrásnou hudbou. To je však konec chvály. Nudný, poměrně chladný děj, který ve vás nevyvolá téměř žádné emoce i když potenciál k tomu má veliký. Škoda, škoda, škoda... znovu si to nepustím, pokud mě teda nepřepadne chuť vidět krásnou liliovou zahradu...4/10