Recenzie (60)
Najvyššia ponuka (2013)
Ťažký náklad. .. ale trošku predvidatelne
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Môj názor nič moc ale moju 2 ročnú dcéru to zaujalo
Ninja 2: Pomsta (2013)
Adkins sa pekne bije
Pád Bieleho domu (2013)
Lietadlo až do bieleho domu však to už hej:):):)
Zlomené mesto (2013)
Politici su svine :)
Muž z ocele (2013)
Môže byť určite pozeratelne
Na odstrel (2009)
Politika peniaze politika peniaze co k tomu chýba iba smrť
Mesto hriechu (2010)
Idem spraviť banku ;) ;) ,)
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Keby sa usa nesrali tam kam nemajú tento film by nebol takže diky :)
Zabijem Nixona! (2004)
Smutný zároveň pravdivý príbeh o tom ako poctivý človek nemôže prežiť