Recenzie (8)
Soumrak templářů (2017) (seriál)
Já už to slyším: ,,No, I'am your Father!" V předposledním díle?
Babovřesky (2013)
Neviděl jsem, ale být víc takových, nekrachují kina a budou moct promítat i filmy pro fajnšmekry.
Grandhotel (2006)
Když tu bydlíš, tak se ti to prostě musí líbit.
Dobrodružství Sherlocka Holmese a doktora Watsona: Pes baskervillský (1981) (TV film)
Nechápu jak to může mít tak vysoké hodnocení. Čouhá tomu sláma z bot, zoufalý exteriéry jako z gulagu.
Blanche - kráľovná zbojníkov (2002)
Můj zatím nejdražší obal na DVD. Už nikdy nekoupím film, aniž bych se sem podíval.
Hudba a text (2007)
Už jen ten úvodní klip stál za to. Je to další z Grantových klasických rolí. Rozvinul pohybový talent naznačený v Lásce nebeské a ukázal, že dokáže i zpívat.
Krásna zem (1977)
Krásná země - krásný film. Hlášky teroristického rádia typu "Zápalné lahve naplňujte benzínem až po okraj.", byly kouzelné.
Mušketier (2001)
Asi by to nebyl tak špatný film, pokud by se nehlásil k Dumasovu románu. Spojení s předlohou je však deklarováno jen jmény postav, což mi přijde dost málo. Ze samotného románu nezůstává kámen na kameni. Kdo ho četl, viděl v kině zdařilejší verze nebo třeba zná rozhlasové zpracování, těžko se s podobným paskvilem může smířit. Nechápu, že v takových filmech (např. G. Depardieu v Muži se železnou maskou) jsou ochotni hrát francouzští herci. C. Deneuve sice není v příšerně napsané roli špatná, ale nechápu, že ji vůbec vzala.