Recenzie (249)
Purpurový vrch (2015)
Dlouho jsem neviděl film, který měl tak velký potenciál a nakonec byl tak špatný. Velká škoda, že se film trochu táhl a nedržel se více hororové, než krvavé a násilnické stránky.
Showtime (2002)
Zajímavý nápad, který není moc povedený. Herci dobří, film o ničem.
Späť do ringu (2013)
Zpátky do ringu patří mezi jeden z těch lepších filmů o boxu. Snad všechny postavy jsou dobře zahrané a kvalitní scénář film vyzdvihuje. Po celou dobu jsem se nemohl rozhodnout komu fandit, protože každý měl záporné i kladné chvilky. Nicméně konec byl na můj vkus až moc happy, takže nakonec trošku zklamání.
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Tenhle film bych shrnul do pár slov - zmatený, kouzelný a občas vtipný. Film sice graduje slušně, ale ani tak na mě moc nezapůsobil.
Čo robíme v temnotách (2014)
Dost originální a dobře natočený filmek. Hororově nepůsobí vůbec, převažuje komedie, ale neni podpořena dostatečným množstvím vtipných situací nebo momentů. Celkově ale zábavná podívaná, které vévodí Taika Waititi a scény s Vlkodlaky.
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
První Harry Potter rozhodně není špatný ač je natočen více jako pohádka pro menší. Podle knižní předlohy se také drží dobře a tak filmu neni moc co vytknout. Leda místy vtipnou a viditelnou animaci, ale zase musíme brát v potaz rok natočení. Zábava pro celou rodinu.
Flash (2014) (seriál)
Po dvou dílech sem to vzdal. Relativně jsem se těšil co z toho vznikne, ale tohle jsem fakt nečekal. Je to nudné, Flash (ač je sympaťák) nemá na to tahat seriál v hlavní roli a ta parta kolem něj je strašně.. nesympatická, otravná a prostě.. podivná. Díly byly hodně předvídatelné, padouši se mi taky nelíbily a nezaujalo mě tu snad vůbec nic.
Arrow (2012) (seriál)
Je to pro mě trošku zklamání jak špatný seriál se z toho stal. Pamatuju se, že po prvních dílech jsem byl nadšený, že je tu něco nového a zajímavého, jenže kvalita s každou sérií klesá. Co seriál dělá dobrým jsou flashbacky, které jsou zpracované skvěle a Emily Bett Rickards. Naopak Stephen Amell je takový.. pořád má stejný výraz ať mu umírá někdo blízkej nebo někoho zabíjí nebo jen prostě balí Felicity. Dialogy jsou místy taky stupidní a jen vyplňují prostor mezi akcí, která není až tak hrozná. Celkově je to příjemná oddychovka a fandům komixů (případně právě tohoto) se to určitě bude líbit.
Princezná Mononoke (1997)
Chňa chňa, skvělé anime, skvělý příběh, skvělé postavy. Imho konec mi přišel zdlouhavý a celkově byl film o maličko delší než bych chtěl.
Monštrá vs. Votrelci (2009)
Animace je vcelku fajnová, příběh je zajímavý, leč postavy se mi moc nezalíbily a k žádné jsem si nevybudoval žádné "pouto".