Denníček (24)
Bird box / V pasti
*****
Vynikající Sandra Bullock v postapokalyptickém světě.
Knives Out / Na nože
*****
Jednoznačně top zábavná a vypiplaná detektivka s hereckým obsazením, které mě bavilo. Dejte si!
The longest Ride / Nejdelší jízda
*****
Miss You Already / Už teď mi chybíš
Přátelství je největší životní poklad...Silné drama
Frozen/Ledové království *****
Made my day!
Listy do M. / Noc plná zázraků *****
Někdy jsou nevyřknutá slova a pocity i přesto tolik viditelné a zřejmé!!! Poláci mile překvapili :)
Dr. House s08e19
Silná epizoda To slovo na R
...
Purge, The / Očista
ONE NIGHT A YEAR ALL CRIME IS LEGAL. **** Aneb není nad kvalitní sousedské vztahy :D
Surfařka - Soul Surfer
*****
Dospívající surfařka bojuje sama se sebou.
Inspirativní drama ze sportovního prostředí natočené podle skutečného příběhu Bethany Hamilton (www.bethanyhamilton.com). Výborné herecké obsazení a výkony (AnnaSophia Robb, Helen Hunt, Dennis Quaid a Kevin Sorbo). Film o pevném odhodlání a neochvějné víře :)
Nic nás nerozdělí - Imposible, Lo
*****
True story rodiny, kterou zasáhla na dovolené ničivá vlna Tsunami v roce 2004.
Tento silný film byl pro mě obrazovým umocněním knížky od Petry Němcové (Vždy s láskou, Petra), která tuto katastrofu přežila, ale přišla při ní o svého snoubence...
Stopař (2007)
Myslíte si, že jste v bezpečí, když jste v poušti vyzráli nad psychopatem, co vám nasedl do auta a dostanete se mezi lidi, kde je i telefon?
Myslíte si, že jste v bezpečí, když vás dále odvezou na policejní stanici?
Myslíte si, že už jste konečně v bezpečí, když vám jsou v patách tři policejní auta a vrtulník?
Omyl!...A stejně vám nikdo neuvěří ;)
Nedotknutelní / Intouchables
*****
Slzy slunce
Pro mě je to ***** film, kde se v ostrých chlapech projevila obyčejná lidskost, namísto slepého plnění úkolů mise...
"The only necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Dokonalý únik
**** To byla jízda! me gusta
(Thriller)
Jak ukrást nevěstu
***** Na takovéto snímky mám slabost, tohle mi sedlo :))
Kamarád taky rád
***** Tak tohle si určitě zopakuju :)
Láska nebeská
***** Pravá vánoční romantika!
Marley a já
Pes nemá zapotřebí rychlá auta, velké domy nebo značkové oblečení, mokrý klacek bohatě postačí. Psovi je jedno, jestli jste bohatí, chudí, chytří, hloupí, oškliví, hezcí. Dejte mu srdce a on vám dá své!
O kolika lidech tohle můžete říct? Kolik lidí dokáže, abyste se cítili vzácní, ryzí a mimořádní, kolik lidí dokáže, abyste se cítili výjimečni?
Úžasný ***** film :) Už dlouho jsem si takhle pořádně u filmu nepobrečela...
Nezvratný osud 5
Nezvratný osud 5 je pokračováním hororové série, kde skupinu nesleduje žádný démon ani šílenec, ale samotná smrt. V tomto filmu, podobně jako v předchozích čtyřech dílech, napětí či provokování spočívá v tom, že divák hádá a nestačí se divit, které předměty na určitém místě zlikvidují určitou postavu - špatné vedení, záludné nože, mokro na zemi, větrák u stropu nebo požár v kuchyni? Oproti čtvrté části, která pro mě byla zklamáním, Final Destination 5 má u mě opět za *****! (Stejně jako první díl)
Luxusní úvodní scéna s mostem, při které mi běhal mráz po zádech, zírala jsem s otevřenou pusou a občas jsem si i zakryla oči....Tento díl je velice povedený, i když jsem si myslela, že už po tolikáté nemůže překvapit, překvapil, dokonce mile a to včetně závěrečné scény ;) Zvlášť, když si to člověk představí na vlastní kůži, brrr....
Film pouze pro otrlé...
Zkurvená noc
Vážně je toto název filmu :)) V originále 11:14 (pm)
Tak tohle dílko mě vážně dostalo! za *****.....Jooo, když se sere...tak.....:D :D
Film sleduje několik vzájemně propojených osob a událostí, které vyústí ve stejný čas - 23:14. Spojení mezi nimi nejsou nejdříve zjevná, ale jsou postupně odhalena pomocí flashbacků. Hodně dobře promyšlené puzzle, nechybí humor.
Hillary Swank pobavila :D