Recenzie (69)
Dobrodružství polárních medvídků (1979)
Mně se to jako maličké strašně moc líbilo :)
Údolí včel (1967)
Nádherná Liškova hudba. Je to "srozumitelnější" než Markéta Lazarova.
Dieťa (2005)
Moc pěkný film, i absence hudby mi zde nevadíla, snad jen to ticho v titulcích :)
Vianočná koleda (2009)
Myslím, že se to Zemeckisovi povedlo :) Viděla jsem to sice ve 3D, ale bohužel s českým dabingem, takže doufám, že budu mít ještě možnost zhlédnout tento film v originále. Tu pravou předvánoční atmosféru si představuji přesně tak, jak byla vyobrazena ve Vánoční koledě.
Muž na laně (2008)
Velmi působivý dokument o nevšedním muži! Doporučuji zhlédnout!
Copak je to za vojáka... (1987)
Pro mě klasická komedie, kde Roden s Langmajerem byli ještě kluci :)
Pusinky (2007)
Výborné herecké výkony a příjemná hudba :)
2012: Soudný den (2008)
Film, který mi zkazil náladu.
Hádej, kdo jsem! (2007) (relácia)
Pořad, který nenudí.
Hip Hap Hop (1992) (relácia)
Z nostalgie při vzpomínání na dětská léta.