Recenzie (330)
Déšť - Vyhnout se městu (2018) (epizóda)
Velký špatný.
BoJack Horseman - Ryba na suchu (2016) (epizóda)
Zatím nejgeniálnější epizoda!
Psychiatr (2018) (seriál)
Místama je detektivní část příběhu slabší, avšak ta dobová atmosféra je neskutečná! Mindhunter konce 19. století.
Psychiatr - Castle in the Sky (2018) (epizóda)
Já jsem se závěrem velmi spokojen. Po dlouhé době seriál, který si nedělá zadní vrátka pro druhou sérii nějakým výrazným cliffhangerem. Naopak je na postavě Laszla vidět ten hořkosladký závěr. Dopadli jsme sice vraždící monstrum, nicméně se v budoucnu objeví nějaká dalšá monstra.. "and from them we might one day learn what compels a man to do evil."
Expanze - Monstrum a raketa (2017) (epizóda)
Některé postavy začínají dělat více hloupějších rozhodnutí, dost to shazuje celý seriál. :(
James Acaster: Repertoire (2018) (seriál)
What if every relationship you've ever been in is somebody slowly figuring out they didn't like you as much as they hoped they would? Slušný stand-up s přesahem.
Atypický (2017) (seriál)
Velmi sympatická série.
Dark (2017) (seriál)
To množství postav a dějových linek z toho dělá slušnej chaos. Nejednou jsem si řekl, kdo to kur** je? Avšak hudba a "upršená" atmosféra to posouvají na vyšší level všech mysteriozních seriálů.
Orange Is the New Black - Série 4 (2016) (séria)
Jednoznačně nejlepší série OITNB. Začátek série vypouští nějakou vážnost věznice, postavy hláškují scénu za scénou a celkově panuje uvolněná atmosféra, která se však v polovině krásně zlomí v hutné drama s hořkým koncem. Nejlepší postavy Joe Caputo, Doggett, Lolly, celej kolektiv Black gangu!
Orange Is the New Black - V mojí hlavě to znělo líp (2016) (epizóda)
Příběh Lolly byl dokonalej. Velmi silná epizoda! https://www.youtube.com/watch?v=UCVWrqxyt3Y