Recenzie (38)
Normálny autistický film (2016)
Je super, že se aspíkům někdo věnuje i ve filmovým zpracování a zrovna tohle je hodně dobrý. Akorát - 90 minut je prostě moc. Ta spousta "malých" příběhů člověka zahltí přesně o těch pět procent přes čáru, kdy člověk odchází úplně vyvalenej. Je lepší vidět víc z míň, než míň z víc. V tomhle případě.
Najsledovanejší (2017)
Kino, jedna reklama, druhá reklama, třetí reklama, .......... dvacátá osmá reklama, světla, konec.
Z očí do očí (2016)
No. Závěr za to stojí.
Stred môjho sveta (2016)
Si kecejte co chcete, ale tohle gay porno je příběh s docela hustou atmosférou, dobře zpracovaný a suprově naservírovaný na plátně. Není to jenom o těch zadkách, i když je párkrát uvidíme, a vyvádět kvůli tomu třídu z kina je alarmující znak idiocie některých soudružek učitelek, který už nemaj před tabulí co dělat. Must see.
Děti online (2017) (TV film)
Díky filmu jsem sice zjistila věci, který jsem vůbec vědět nechtěla (ale jakože vůbec, ani slyšet, ne ne ne), ale taky jsem si uhlodala ruku nudou a užila si plných 52 minut klasickýho bábovskýho nadávání na tu blbou novou generaci, co si za to může sama, že jednou skončí v totální prdeli a bude brečet. Před rodičovstvím by se měly dávat povinně psychotesty. Nebo aspoň testy na retardaci. Jo, já vim, doba, internet, vývoj a tak. Ale víte co. Ne.
Tatu a Patu (2016)
Finskej Pat a Mat, kterej děti ocení.
Za modrými dveřmi (2016)
Pro mě jedna z top tohohle roku, fantastickej svět z polskýho avataru, kreativní nápady a vkusný naflákání několika myšlenek do jedný formy. Děcký herci si to podle mě taky dost dávali, takže.... doporučuju. Jen ne srábotkám.
Trio - Hledání utajené svatyně (2017)
Šifra mistra Leonarda přes kopírák, jen v amatérštějším provedení. Hlavní herečka měla charakter napsanej prostě napřesdržku a ten blb jí to odpustil. Jejich hloupá lovestory mě celej film lezla na nervy a kazila tak zajímavý nápady v technologickým pokroku. Až natočí film, kde hacker použije, a nebo bude aspoň vlastnit myš k počítači, dam z principu o hvězdičku víc.
Wolverine (2013)
Jako jo, dobrý.... na kousek ze základní školy. Se někdo inspiroval Sucker punčem, ne? Potěšila aspoň scéna ze střechy vlaku, která byla - z jinýho druhu vlaku, pro změnu. Dvě hvězdičky za to, že Jackman neměl na nájem a dostavil se na natáčení. Po dokoukání mam víc otázek než odpovědí, ale cajk, dobrý, dík.
Šialene zamilovaní (2011)
Tyjo, tak nevim. Režisér chtěl strašně moc zvracet, ale nakonec z něho nevylezlo nic. Dva hloupí bezmozci, co svou ignorací ubližujou ostatním, přitom hrozně nudně. Krásně to vystihuje pohled Lawrencový podruhý odcházející. Aspoň dvě hvězdičky za střih.