Obľúbené seriály (5)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Snad nejvůlgarnější seriál co jsem kdy viděl:-) ale taky jeden z nejlepších! David Duchovny se do role Moodyho opravdu vžil. Bez tohoto herce by tento seriál byl jen podprůměrný. 90%
Bratstvo neohrozených (2001)
10 fantastických dílů, ve kterých najdeme všechny podstatné události II. světové války. Skvělá režie, zvuk, herci.. není co vytknout. Pro mě osobně nejlepší filmové dílo z vojenského prostředí všech dob. Tady je 5 hvězdiček málo:-)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Jedním slovem... legendary!!
Dr. House (2004)
Kobra 11 (1996)
Většina dílů patří mezi průměr, někdy i težký podprůměr. Ale najdou se i některé, které dost zaujmou a donutí ke sledování, zváště pilotní díly posledních serií. Na kvalitě dost sráží, že od většiny dílů už hned od začátku předpokládáme, co se stane.