Recenzie (295)
Stranger Things (2016) (seriál)
Z první série mam rozporuplné pocity. Z geniálních okamžiků tvůrci byli schopni přejít k naprosto kýčovitým nebo hloupým důsledkům. S tím, jak se tvůrcům podařilo v první půli pokládat otázky, mne ke konci série vážně nemálo zklamalo to, že vlastně neodpověděli ani na jednu větší otázku. Místy neuvěřitelně propracovaná psychologicko tajemná hádanka se často rázem změnila v předvídatelnou kriminálku. | Mé pocity z první řady jsou takové, jako když vytočite na kruhu krásnou vázu, ze které máte radost, ale kterou při sušení, kdy máte už vymyšlené, jak ji ozdobíte, namalujete a upravíte podle svého nejlepšího uvážení, shodíte nechtic na zem a rozbije se vám. A vy ji pak slepite a uděláte tak, jak jste chtěli, jenže ta slepena váza už není vůbec, jak měla být a vy si nalhávate, že to nevadí a je krásná.
Vymedzený čas (2011)
Myšlenka a obsah 90%, ale forma a způsob podání 40%.
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Film je zajímavě postaven do 3 různých část. Od romatického úvodu, přes dramatickou část, ve které se řeší celkem závažná otázka morálky a celý film končí několika skvělými válečnými pasážemi. Pro mě jedněmi z nejlepších, které jsem doposud viděl. (zhlédnuto v Cinema City 19.12.016) 83%
Pasažieri (2016)
Celý film byl celkem zklamáním i přesto, že jsem nevěděl, co mám čekat. První polovina až kromě přehnané romantiky tak za 8/10. Zatímco následná druhá polovina ve chvíli, kdy se začaly řešit technické věci na lodi, které byly záhadně vyřešené při falešně vytvořeném napětí, šel celý film skoro doslova od 10 k 5. (zhlédnuto v CineStar 28.12.016) 67%
Lesapán (2015) (študentský film)
''A lidi?'' ''Co s lidmi?'' ''Kdo loví lidi?''
Chlapčenstvo (2014)
Vynikající soundtrack. Přesně můj šálek čaje. A k tomu fajn příběh o něčem. 83%
Temný prípad (2014) (seriál)
Asi až po True Detective jsem poznal, co to znamená dobrá kriminálka. 95%
Interstellar (2014)
Geniální scénář. I když jsem nečekal, že mě tohle téma nějak polapí, stejně jsem byl hrozně zvědavý, co s tím Nolanové vyvedou.. no a vytloukli z toho asi co mohli. A ještě jedna věc. I druhý den po shlédnutí na to neustále musím myslet a přemýšlet nad tím. Tomu se říká filmový zážitek. Prostě ten film, co je asi lepší vidět ještě jednou. Po zpracování myšlenek (týden) asi vidím, že to byl opravdu jeden z nejlepších filmových zážitků. (zhlédnuto v Kino Dukla 14.11.014) 90%
Sudca (2014)
Robert Downey Jr. v trochu vážnější roli, i když občas se dostaví vtipy jeho stylu, které mu zatraceně sedí. A to není na škodu. Pro mě dobré, realistické a důvěryhodné drama. (zhlédnuto v CinemaCity 25.10.014) 85%
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Pro mne určitým zklamáním. Nesmál jsem se tolik, jak jsem chtěl. Někdy trochu ojeté vtípky a kdybych nebyl v kině a ostatní mě nestrhli svým smíchem, tak bych se možná smál ještě míň. Stále však velmi nápaditá a vtipná komedie. (zhlédnuto v Kino Dukla) na hraně 70%