Recenzie (53)
James Bond: Thunderball (1965)
Mám bondovky rád, ale to dokonalé přistání s bombordérem na hladině a to jak poté ještě vysune podvozek, aby mohl krásně sednout na dno. A ta fantasticky realná exploze lodi na závěr. To nezachrání ani Bondovo charisma ani Bondovy hlášky.
Vertigo (1958)
Spíše nudnější začátek se dá odpustit díky napětí v prostřední části filmu a hlavně na zajímavém konci a také díky zajímavé práci s kamerou.
Vražda v Orient exprese (1974)
Po 1. polovina mě nechávala spíš chladným. Pak to šlo nahoru a jí si říkal, že tehnhle film vůbec není marný. Konec a rozuzlneí mě tak dostalo, že jsem nucen dát 5*. Příběh jsem neznal a tak mě šokoval. I to se asi odráží v hodnocení.
Nitro Circus - Motocyklové akrobácie (2009) (relácia)
720!!
Trhák (1980)
Moc hudby. Scéna se znamením pyrotechnikovi je sice geniální, ale proč ty písníčky?
Troopers (2011) (seriál)
College Humor nezklamal a Troopers jsou králové dvou a půl minutového humoru.
S tebou ma baví svet (1982)
Připadá mi to moc rodinné a tak něják moc milé a roztomilé. Komedie století? Nechápu jak to mohlo v tak obrovské konkurenci vynikajících českých komedií obstát. Tenhle humor mi prostě moc nesedí.
Polnoc v Paríži (2011)
Úžasný pohled do duše spisovatele, který má tu čest setkat se se svými idoly. Woody mě nezklamal. Pobavil mě svým humorem a svým stylem vaprávění zapříčinil to, že jsem celou dobu čekal jak to vlastně celé dopadne. A takový konec jsem ani moc nečekal. Nebyl to totiž ten tapický happy end, u kterého už dopředu vím jak to dopadne. Konec půlnoci v Paříži mě překvapil a i proto dávám 5*.
Top Gear (1978) (relácia)
Nelze nemilovat. Humor, auta, dobrodružství. Co víc si přát?
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Už dlouho jsem se tak nebavil. Nic víc není třeba říct.