Recenzie (64)
Šičisei no Subaru (2018) (seriál)
Prvním dílem mě to zaujalo, prozatím bych byl samozřejmě opatrný s hodnocením, ale souhlasím s SonGokussj, opravdu to zprvu vypadalo, jako klasický příběh. Nakonec si odnáším zájem o toto anime, tedy prozatím 3* pokud kvalita zůstane, ale může se to i zlepšit, potenciál to má.
Supergirl - Schott Through the Heart (2018) (epizóda)
Tentokrát mě to nějak nebavilo :/.
Šťastné pondělí (2016) (relácia)
Většinou velmi povedený humor, který politiku nejenom zviditelňuje, ale upozorňuje na závažné problémy s humorem, který se dostane k více lidem.
Zádrhel (2015) (seriál)
Opravdu se to příjemně sleduje a postavy jsou taky velmi dobře propracované.
Zádrhel - Série 1 (2015) (séria)
Lehce nadprůměrný sci-fi seriál, je však velmi příjemné ho sledovat, uvidíme jaká bude druhá série.
Arrow - Crisis on Earth-X, Part 2 (2017) (epizóda)
O něco lepší, než první díl na Supergirl, stejně by se ty crossovery dělat neměly :/.
Supergirl - Crisis on Earth-X, Part 1 (2017) (epizóda)
Nevím proč, ale toto se mě nelíbí a dávám hvězdičku za tu písničku od Kary, jinak je to spíš k pláči.
Ex Machina (2014)
Tak včera jsem viděl film Ex Machina, bylo to trochu jiné než jsem čekal. Prostřední velmi pěkné a hodně dramatické a napínavé i když akce tam bylo méně než jsem čekal, hlavně na konec, takže se teď budu ohlížet při cestě po ulici :) . Ve výsledku film byl něco kolem 4* a 3*. Film byl promyšlený a hodně zajímavých námětu o UI tam bylo probíraných. Nejenom informace o Turingově testu, ale i dalších myšlenkových pochodech autora UI. Divák taky získal další pohled na bezpečnost ve světě internetu, kde si nemůže být ničím jist. (Kord, když stát stáví takového Velkého bratra). Propadák to rozhodně nebyl, ale že by mě to nadchlo nějak extra, to rozhodně taky ne.
Policie Modrava (2011) (seriál)
No nečekal jsem toho od českého seriálu hodně, ale velmi mile překvapil, prostřední je krásné a případy promyšlené a pěkné. Nejpřekvapivější pro mne je to, že to vzniklo pro televizi Nova :D.
Sword Art Online (2012) (seriál)
Můj názor je následující, pro každý kdo to ještě neviděl, tak vůbec nepouštějte druhou řadu, je to oničem a zkazilo mě to dojem a hodnocení z 5* na 4*. Ale za první sérii dávám plný počet! To je prostě anime jak má být a love story jak má být. Krásné!