Recenzie (64)
Stargirl - Pilot (2020) (epizóda)
Hodně slabé :/ ... nečekal jsem hodně, ale pilot jen 40%... je to hodně umělé, efekty oproti dnešnímu světu nic moc a náplň a akce slabá, možná zkusím ješte jeden díl, ale moc tomu nedávám.
Šialene bohatí Aziati (2018)
Úžasné, nečekal jsem, že po dlouhé době dobrý romatický a vtipný film co uvidím, bude plný asiatů, opravdu perfektní. Přesně to co od tohoto žánru čekám, děkuji.
Nový domov (2019) (seriál)
Slabé, dívatelné, ale slabé ...
7 Seeds (2019) (seriál)
Trošku mě to připomínalo lost (ztraceni), pěkně provedené, ale pokud má rád někdo rychlejší akci, bude zklamán, tady se děj rozvíjí trochu pomaleji. I tak dávám 5* (hlavně za nápad, postavy a "reálnost" chování postav). Dlouho mě také podobné anime chybělo nebo jsme na něj alespoň nenarazil.
Z onoho světa - Série 2 (2018) (séria)
Druhá série je opravdu slabá, dost jsem proklikával nudné scény :/, oproti první sérii hodně špatné.
Čarodějnice navždy (2019) (seriál)
Zvládl jsem první 3 díly, u čtvrtého mě to přestal bavit, nebaví...
Ochránce (2018) (seriál)
Paráda, napínavé, dějově vyvážené, herecky velmi povedené, už teď se těším jestli bude pokračování. Můžu jenom doporučit.
Čas čarodejníc - Episode 6 (2018) (epizóda)
Úžasný díl :)
Isekai maó to šókan šódžo no dorei madžucu - Season 1 (2018) (séria)
Teda letní sezóna samé nahatice, to mě moc nebere, ale děj i když klasický, tak na takové to odreagování po práci to jde, uvidíem co dál :)
Hjakuren no haó to seijaku no Valkyria (2018) (seriál)
Přísahám, že po prvních 5 minutách, jsem hledat jestli to není pokračování jiného anime nebo tak, prostě mě tam něco na začátek chybělo a nechápal jsem, jak to může takto začínat. Moc se tam toho nevysvětluje a vypadá to, jako by divák už všechno měl vědět. Na mě až příliš narážek na sex... ale koukatelné a opět počkáme, určitě nezatracuju po prvním dílu. Prozatím tedy 3*.