Obľúbené seriály (8)
Dva a pol chlapa (2003)
Veľmi zábavný seriál, veľmi dobre premyslene scénky, rozhovorí, určite sa nebudete nudiť.
Simpsonovci (1989)
Klasická rodinka Simpsonovich na ktorej sa vždy rád zasmejem. Všetky postavy majú niečo do seba a tým sa stávajú výnimočnými.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Vynikajúco premyslený seriál do detailov. Každá časť je zaujímavá veľmi dramatická, herci vynikajúci.
Zajtrajšie noviny (1996)
Gary hopson veľmi dobrý človek začne dostavať predčasné noviny a zachraňovať ľudí. Vždy je to o niečom inom takže vždy je to zaujímavé dejovo.
Mr. Bean (1990)
Kto by nepoznal Mr. Beana vždy zábavného ktorí svojimi nápadmi pri každodennom živote vždy každého naokolo ohuruje. Skvelý jedinečný komediálny seriál.
Bláznivý Jimov život (2001)
Veľmi milá priateľská rodinka, kde samozrejme sem tam vznikajú nezhody ktoré sa vývinu vo veľmi zábavné scénky. Každý člen rodiny ma niečo do seba.