Obľúbené seriály (10)
Nezvestní (2004)
Rolls-Royce mezi seriály. Stejně jako Dr. House jsou Ztraceni elita. Ikdyž jde úroveň seriálu strmě dolů, první řada je naprosto bezchybná a průlomové Flashbacky něčím, co tu dosud chybělo.
Dr. House (2004)
Pro mně nejlepší seriál současnosti. Zajímavé případy(kam se hrabe pohotovost), neotřelý vtip a hlavně výborný herecký výkon Hugha Laurieho.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
První řada vynikající, očekával jsem a těšil jsem se na každý další díl. Pro mě srovnatelné se Ztracenými...