Recenzie (1 039)
Mikulášove šibalstvá (2009)
Zábavná oddechovka. Milé, vtipné a technicky na výši.
Na dotyk (2004)
Hodnotit tento film je dost těžké. Míchají se ve mně všechny dojmy a emoce a nevím, co s nimi. Snad se mi bude lépe hodnotit po druhém shlédnutí. Každopádně skvělý film "pro dospělé".
Vojna neviest (2009)
Oddechovka, od které nejde čekat nic jiného, než slabý děj, slabé vtipy a slabý dojem. Naštěstí v tomto případě to nebylo tak zlé. Na konci jsem si uvědomil, že jsem se i docela dobře pobavil. Takže za 3.
Sedem (1995)
Komu se líbil tento fantastický a napínavý film? Všem? Evidentně ano :) I mně. Zkuste si zahrát hru Condemned: Criminal Origins. Celou dobu při sledování jsem na ni musel myslet a přijde mi, že se tvůrci dost inspirovali právě tímto filmem.
Venkovský učitel (2008)
Svým způsobem skvělý film o lidském neštěstí a strastech života.
Vojvodkyňa (2008)
Slabý scénář, efektní výprava, skvělá režie.
Vianočná koleda (2009)
Technicke zpracovani je naprosto dokonale, zejmena ruzne prulety a atmosfera zimy jsou vykresleny opravdu skvele. Trochu pokulhava scenar, ktery se az prilis soustredi na postavu "zleho" obchodnika a zanedbava ostatni postavy a udalosti. Navic je film dost desivy pro male deti, coz myslim taky neni uplne dobre. Za hudbu, technicke zpracovani a za udrzeni pozornosti az do konce vsak davam 4*.
Dokonalý trik (2006)
Příjemné osvěžení v podobě tajemného snímku o dvou iluzionistech, kteří jsou oba skvělí a přitom zcela jiní. Nemám velké výhrady, snad mě jen zaskočila komplikovanost a nutnost sledovat každý detail. Vzniká tu prostor pro monstrózní druhé sledování :) Jinak skvělý film, který mě nenudil ani na moment (a to velmi oceňuji). Škoda, Lucinko, že tobě se to tolik nelíbilo.
Spoveď nákupnej maniačky (2009)
Blboučké, naivní a vtipu je tu jen málo.
Slnko, seno a pár faciek (1989)
Velice dobře jsem se bavil.