Posledné recenzie (96)
V zajatí mysle (2022)
strašná škoda. Z toho šlo vytěžit mnohem, mnohem víc. Třeba aranžmá těch lidských "soch" jako takové je precizní a morbidně se mi to fakt líbilo, opravdu umělecká díla.... Ovšem celý film je jaksi amatérský, střih stíhá střih nesmyslně, postavy se chovají jako blbci, není tam žádná pořádná zápletka a prostor pro napětí . nemá to žádnou gradaci, postavy prostě vše najednou vědí, jsou odborníci na všechno, jde to nějak zrychleně do předvídatelného finále. Je to škoda. Mohla to být skvělá detektivka, ale bohužel, je to tak zoufale amatérské... jen ty sochy jsou skvostné :-)
Hausen (2020) (seriál)
já jsem úplně na vážkách, nevím co na tohle napsat.... jednoznačně asi nejodpornější prostředí, které jsem kdy v seriálu viděla...ta všudypřítomná tma a černé cosi a mlha, to je deprese jako prase tedy.... k ději nevím co říct, bylo to napínavé, ale ta odpornost všude vůkol mi způsobila opravdové znechucení a i jsem chvílemi musela přetáčet dopředu. Jinak jednoznačně zajímavý námět, zpracování, ale strašidelně dlouhé a natahované, stačil by fakt film. K tomu to neskutečně hnusné prostředí a je to depka jak vyšitá, nikdy více tedy....
Bratrstvo (2009)
velká škoda, že jednoho z hlavních hrdinů hrál tak příšerně nepohledný herec.... tím pádem jsem měla velký problém jim tu big love uvěřit. Ale proti gustu.....