Posledné recenzie (5)
Rozpoltený (2016)
Na tento film jsem se těšil již od prvniho traileru, ale spíš jsem chtěl počkat, až budee na dvd... No, přiznávám se, že jsem od toho čekal trochu více. Na můj vkus zde mohlo být více napjetí a tajemna. A hlavně méně keců. Přišlo mi to docela utahané, ale ve výsledku je to dobře natočený film, byť mým požadavkům ne zcela vyhovuje. Sám bych na to do kina asi nešel, ale nakonec jsem spokojen. Hodnocení: 3,5 *
Popoluška (2015)
Musím se přiznat, že mé očekávání nebylo kdovíjak velké, ale nakonec sem byl velmi příjemně překvapen. Příběh nenudí, vizuál je pěkný a Elku hrála velmi sympatická hérečka. Další projekci se za nějaký ten měsíc vůbec bránit nebudu... 4*
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděl. Některé díly mi naprosto vyrazily dech. 5 hvězd nestačí.