Recenzie (24)
Na hrane zajtrajška (2014)
Jedním slovem: PETELICE
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
I po 4. sérii a asi nejlepší naprostá spokojenost a ten konec........ :-)
To je koniec! (2013)
Prostě a jednoduše masírka na všechny strany :-)))))))))))))))))))))))))
Ohnivý kruh (2013)
Akce docela dobrá, ale to kolem mě u tak očekávaného snímku dosti mrzelo. Ach jo Gilermo.
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Zbytečnost sama, všehovšudy jsem se zasmál snad jednou či dvakrát.
Hra o trůny (2011) (seriál)
5hvězd po 1. sérii - móóóc povedenej seriál, který dokáže strhnout do temných vod země 7 království.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Parádní jízda se vším všudy - skvělě jsem se bavil.
Čierna hodina (2011)
Sci-fi mám rád, ale tohle to fakt ne. Větší sled nelogiky ve filmu jsem dlouho neviděl.
Funny Games USA (2007)
Z toho filmu jsem n**ranej ještě teď. Sem čekal že to ńák dopadne a ono to vůbec nedopadlo.
Kúpili sme ZOO (2011)
Pohodovej oddychovej filmeček kterej si na nic nehraje.