Recenzie (426)
Panda a malá panda (1972)
cute :))
Šepot srdce (1995)
Původně jsem chtěl dát čtyři, ale...moc se to na mě vleklo. Dvě hodiny na lovestory tohoto kalibru, to je moc. Každopádně se mi opět moc líbila atmoška, byla taková kouzelná
Jack a fazuľový strúčik (1974)
Moje strašně oblíbená pohádka v dětství. hrozně často jsem si ji pouštěl a pak, jak čas plynul, se ztratila a já zapomněl. A Až dnes jsem konečně našel tu verzi, která mě tak nadchla.
Kopačky (2008)
Místy to bylo fakt zábavný, ale očekával jsem trošku víc. například takové hádky bývalých ex přátel, to by bylo daleko zajímavější než samé otázky: A jak se ti teď vede? Jsi v pořádku? Máš se dobře?Mila byla ale okouzlující
Mobil (2004)
Líbilo se mi to, na to, že jsem na to koukal v jednu ráno, vydržel jsem to celé. Chris Evans zbodoval, Kim zas tak moc nezabodovala na začátku, ale pak to bylo lepší
Karo a Pán Bůh (2006)
Aha, tak asi jsem první. Film nebyl špatný, bylo ta tková typická rodinná komedie s malou holčičkou, která nic nechápe a snaží se s pomocí starého opilce alias Boha zase vrátit tátu k mámě
Silent Hill (2006)
Jako dobrý. Líbilo se mi, že film začal hned nějakou akcí a ne tím typickým seznámením s rodinou, popřípadě ještě adopcí dceri a tak. Do půlky se mi to ještě líbilo, i když mi vadí lidi mluvící v hádankách a to tam ta ženská kecala furt a bylo to k ničemu, ale jak se paní matka dostala do B151 a ta Alessa začala vysvětlovat, značně mě to odradilo. Ke konci už ani nevim o čem to bylo, asi šestkrát jsem usnul a konečnou pasáž rychle přeskakoval
Honba na ponorku (2012) (seriál)
Nikdy mě netáhlo vojenské téma, nehrál jsem si s vojáčky ani s tanky. Ale teď bych si s ponorkou zahrál. Po Homelandu, který taky nebyl na seznamu mých oblíbených témat, jsem dal tomuto seriálu šanci, protože jsem veděl, že to bude velké.
Život mezi kluky (2011) (seriál)
naprosto nehrající herečka.. (ne, že bych se na to nějak koukal, jen ty její herecké výkony lezly z televize)
Znásilnená (2007) (TV film)
Ten film byl takovej zmatenej, hlavně v těch skocéch v čase, které nebyli potřeba tak hloupě ukazovat (najednou, aniž si člověk uvědomí, je skok o 5 let a pak o jeden měsíc - zbytečnost) a ta druhá dějová linka s kongresmankou a tím chlápkem z kriminálky by tam vůbec nemusela bejt. Ale jinak jsem na to čuměl do čtyř do rána, takže si to zaslouží 3 hvězdy