Recenzie (86)
Najvyššia ponuka (2013)
Kam (ne)môže (...), pošle ženu... v tomto prípade nastrčte čudnú ženskú a ten čudný distingovaný starší pán už sa nejak chytí na nástrahu, ktorú mu ponúkate... aby ste ho zmenili na staršieho poblázneného nadržanca, ktorý prestáva byť pozorný a vy dosiahnete to, čo od neho chcete...
Interstellar (2014)
Už značne dlho som nevidel tak dobré a do určitej miery "mind-blowing" Sci-Fi, takže klobúk dole.
Dohonit vítr (2013)
"Však když jsem posoudil vše, co jsem vytvořil svýma rukama, za jakým cílem jsem je lopotil, všechno bylo bez významu, pouhé pronásledování větru"
Stratené dievča (2014)
Chorá a zvrátená spoločnosť ovládaná mrchou nevídaných a len ťažko predstaviteľných rozmerov a niekde medzi týmito mantinelmi drvený chlapík čo síce urobil chyby, ale až takýto trest si nezaslúži.
Železné srdce (2014)
Fury, tank ktorý vydrží ako Königstiger. Raz darmo, čo je Made in USA to je skrátka "kvalita". Ale teraz vážne. Film je dobre natočená historická hovadina. (Spoiler Alert !) Od bojovej scény kde dve skryté nemecké protitankové delá nedokážu zničiť štyri shermany je to proste tak, aj keď v opačnom prípade by mal film nie cez dve hodiny ale asi tak pol hodinku. Keďže by bolo "legendárne" Fury zničené jediným výstrelom Pak-u.
Pouť (2010)
Každý máme nejakú tú svoju cestu, svoju púť a každého na nej vedie a k nej motivuje niečo iné. No pre každého je to "niečo" osobitne dôležité. A niekedy sa stane, že sa tie cesty na určitý čas pár ľuďom pretnú.
Šťastie na dosah (2006)
"Nevěř, když ti někdo říká, že něco nezvládneš... Když máš sen, musíš ho uskutečnit. Když někdo prohraje, tak ti bude povídat, že prohraješ i ty. Když něco chceš, běž za tím. Tečka."
Chladnokrvný (2012)
Štvrtá hviezdička pridaná za nečakané ponaučenie na konci filmu. Nikdy never žene ! Ani keď to je tvoja rodina.
Need for Speed (2014)
I got a need for speed... When the cops come all I hear is whoopwhoopwhoop...
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
Hláškujúci plešatý Bad Ass Travolta... Sounds & Looks good to me...