Recenzie (32)
Rozpustený a vypustený (1984)
trochu absurdne, trochu viac trapne. najslabsi herci v celom filme boli prave v dvoch hlavnych ulohach. nebyt asi troch-styroch dobrych scenok (hledej šmudlo) tak to nedostane ani tu jednu hviezdocku.
Baščovanský a zať (1994) (TV film)
neznamy a nedoceneny film. jeden z najlepsich slovenskych filmov vobec. a pritom staci tak malo. vyborny scenar, neznami herci a jeden dom s neupratanym dvorom.
Hanna (2011)
prekvapujuco dobry film. ma to akcne sceny, je tam trochu road movie aj parafrazy na rozpravky. a ma to hlbku. toto som necakal od rezisera co toci historicke romance.
8 MM (1999)
uplne priemerna americka thrillerova vec. vobec nechapem nadpriemerne hodnotenia mojich oblubenych uzivatelov. mozno ten scenar mal na viac, ale to by nemohol rezirovat šumacher.
Millennium (2010) (seriál)
velmi dobra seria, kazdy diel je spracovany v dvoch 90minutovych castiach. v jednotke spozname hlavne postavy ktore sa snazia objasnit zahadu zmiznutia mladej zeny z bohatej rodiny; dvojka je o lisbeth a jej minulosti; trojka o podivnej tajnej skupine a obhajobe lisbeth pred sudom. postavy su sympaticke a tak nieje problem zhltnut tych 9 hodin za den ci dva. velka skoda ze larsson nestihol napisat aj dalsie planovane diely.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
kultovy serial, vysoko navykova zalezitost.
Gravitácia (2013)
tento film nema vela co povedat. ale hovori to uzasne!
Potomkovia ľudí (2006)
atmosfera a obrazozvukova stranka filmu je za 5*****, namet za 3***, pribeh a zvlast niektore dejove zvraty za 0,5* skoda, nato ze to pisali styria tak sa mohli viac posnazit....
Most (2011) (seriál)
skvostne vyskladany pribeh, s vybornym vizualom i hercami. a saga je mašina, nie človek.
Mimi a Líza (2011) (seriál)
rozprávka podarená výtvarne aj príbehmi a pointami. potešenie pozerať.