Obľúbené filmy (9)
Anna a kráľ (1999)
Zelená míľa (1999)
Jeden pro mě z nejoblíbenějších. Výborné herecké výkony. I když má bohužel tento film smutný konec a je celkem dlouhý, je strhující od začátku až do konce. Viděla jsem ho již několikrát a pokaždé mě znovu a znovu upoutá.
Sudca (2014)
Nedotknuteľní (2011)
Úžasný film, krásná atmosféra. Spojení této dvojice se skutečně povedlo. Film jsem viděla několikrát a stále mě baví.
Anjel Pána (2005)
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Co takhle svatba, princi? (1986)
Jedna z nejoblíbenějších. Sice většinou studiová, ale i přes jednoduché texty, sleduji tuto pohádku při každé repríze. Pěkné písničky I humorné scénky, prostě pohádka k odpočinku.
Hriešny tanec (1987)
Carmen (2012)
Film se s divadelním představením nedá srovnat, ale pro ty kteří nemají možnost vidět naživo, je to fajn varianta. Divadelní představení je opravdu zážitek - zpěv, cirkus, představení má šmrnc. Na filmu mi vadí zpomalené záběry a někdy špatný střih. Jinak za shlédnutí stojí.