Recenzie (139)
Hviezdny smeč (1996)
Top jsem viděl kdysi dávno a dnes bych tomu dal tak slabý 3 *,ale i to by pro mě znamenolo dobrý.Tenkrát to ale byl jeden z nej výtvorů,které jsme kdy viděl,takže dávám 4,i dkyž s tím nesouhlasím
Freddyho smrť - Posledná nočná mora (1991)
On je to první díl,který jsem z Noční můry viděl (kromě Nové noční můry) a docela se mi to líbilo.Spíš už teda komedie,místy nechutná a dobrý konec
Deviata brána (1999)
To bylo hrozně divný...
Los (1997) (TV film)
Vždyť to je supr.Klasickej,ničím nezajímavej (jen Shannen je zajímavá),ale dobrej
Experti (2006)
Hlavu to nemělo.Patu to nemělo.Fóry podprůměrný…
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
159 minut?No rozhodně to není dějový obsah,víte?Aniž bych vyškrtl jednu jedinou větu,dokázal bych to zkrátit na 100 minut.Věčný dlouhý nudný mezery mezi různými větami.Nevím,co je to "herecký výkon",ale každopádně ani Tom ani Nicole se moc nepředvedli.Nejlešpí byl snad ten konec.Ta věta.Jediný realistický pohled na věc.
Tunel smrti (2005)
Nudněji to nešlo?Tohle je doslova a do písmene "horor pro sedmiletý".U některých případů ani to ne.Proboha,to je hrůza.Ke konci se to trochu zlepšilo,což mě odradilo dát tomu odpad!,ale nedívejte se.Tady vážně ztratíte 97 minut drahocennýho života.
Prístav nádeje (1998)
3,5*.Nejlepší na tom je Sandra Bullock
Veritas (2003) (seriál)
Takový průměr,ale přece jen se něčím liší.Nebo ne?No,rozohodně je to seriál pro "prvňáčky"-pro ty,kteří ještě nikdy neviděli seriál tohoto typu.Což vyhrazuje věkovou kategorii od 5 do 10 let
Pop Idol (2001) (relácia)
Jako každá realityshow má i tahle své klady a zápory