Recenzie (6 927)
Caribbean Undercover (2000)
Tera Patrick bohužel nestačí na to, aby to bylo koukatelné.
Blondes Have More Fun (1979)
Nic proti 80kovým XXX, ale tohle bylo zbytečně natahované.
Big Breast Nurses (2009)
Kdo má rád vyvinutější dámy, nebude rozhodně zklamán. Příběh stejně nikoho nezajímá.
New Releases 4 (2005)
Čtyřka oproti předchozím dvěma dílům moc povedená podívaná.
Fucking Different XXX (2011)
Nevím proč je to pod "erotikou", skoro ji tam nenajdete.
Nurses (1999)
Trochu profláknutý motiv, nemocnice, sestřičky.
Naughty Naturals 3 (2004)
Annie Cruz, to tedy ano. Její fandové budou spokojeni.
Casanova (1993)
Klasika v žánru, naprosto 100procentní 90tkové XXX.
Bibi a Tina (2004) (seriál)
Děcka asi zabaví, některé příběhy takové hloupoučké, ale beru.
Cunami (2012)
To je tak absurdní až si to tu jednu hvězdu zaslouží. Dá se říci, že filmaři se nebojí ničeho.