Recenzie (6 927)
Svetová vojna Z (2013)
Toto by se hodilo na seriál. Tolik otázek, na které by se dalo odpovědět, wow. Můj šálek čaje navíc s BP v hlavní roli.
Dangerous Tides (1998)
Tak Jenna Jameson to zachraňuje, o tom žádná. Pak ale nic...
Barely Legal 39 (2003)
Podle hodnocení budu asi výjimka, ale na BL39 není nic extra, kvůli čemu bych měla dávat více než dvě hvězdy.
Géniové designu (2009) (seriál)
Kdo má rád design, nebo prostě kdo si to chce doma udělat hezké, měl by si to pustit.
Lovci realit (1999) (relácia)
Mě tyto "reality" show baví, baví mě koukat se na různé stavební styly a stejně tak i interiér. Zábavné.
Wet Brunettes 2 (2004)
Kdo má extra spadeno na brunetky, mohl by si to užít.
Dirty Little Sex Brats 11 (2000)
Natočeno jako klasické devadesátky, vzhledem k roku 2000 už je snímek tak trochu pozadu.
Evil Angel (1986)
Pro někoho možná ikonický snímek z branže, ale nedokázal jsem do teď pochopit proč.
Túžba nevinnosti (1997)
Hodně lehký snímek, kdo čekal něco více, bude zklamán.
Confessions of the Make-up Artist (2005)
Vcelk standardní snímek, znovu na to asi nemrknete, ale dá se.