Obľúbené seriály (10)
Kravaťáci (2011)
5.0 Můj nejoblíbenější seriál. Bez debat
Daredevil (2015)
Vikingovia (2013)
5,0 *
Hráči (2015)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
4,8 První série je pravděpodobně nejlepší seriálovou sérii kterou jsem viděl.
Fotbalový talent (2018)
Euforie (2019)
Gotham (2014)
Kingdom (2014)
4,7 Hodně dobréé