Obľúbení herci (10)
Které filmy jsem Hughem viděla: X-Men, Swordfish: Operace Hacker, Kate a Leopold, X-Men 2, Van Helsing, X-Men: Poslední vzdor, Spláchnutej:-), Sólokapr, Happy Feet:-), Fontána, Dokonalý trik, Austrálie, X-Men Origins: Wolverine. Které filmy se mi s ním líbily: X-Men, Swordfish, X-Men 2, X-Men: Poslední vzdor, Sólokapr, Fontána, Dokonalý trik, Austrálie, X-Men Origins: Wolverine.
Které filmy jsem s Ewanem viděla: Trainspotting, Star Wars I, II, III, Moulin Rouge, Černý jestřáb sestřelen, Velká ryba, Ostrov, Stormbreaker, Miss Potter, Muži, co zírají na kozy, Andělé a démoni. Které filmy se mi s ním líbily: Trainspotting, SW, Moulin Rouge, Černý jestřáb sestřelen, Velká ryba, Ostrov, Andělé a démoni.
Které filmy jsem s Melem viděla: Šílený Max, Šílený Max 2 - Bojovník silnic, Řeka, Šílený May a Dóm hromu, Smrtonosná zbraň 1-4, Pták na drátě, Navždy mladý, Muž bez tváře, Maverick, Statečné srdce, Výkupné, Spiknutí, Odplata, Po čem ženy touží, Patriot, Znamení, Na hraně temnoty. Které filmy se mi s ním líbily:Šílený Max, Smtonosná zbraň 1-4, Pták na drátě, Maverick, Statečné srdce, Výkupné, Spiknutí, Odplata, Patriot, Znamení.
Které filmy jsem s Liamem viděla: Bounty, Rob Roy, SW I, K-19: Stroj na smrt, Gangy New Yorku, Láska nebeská, Letopisy Narnie I, Královstí nebeské, Batman začíná, 96 hodin, Letopisy Narnie II, Souboj Titánů, Letopisy Narnie III, A-Team. Které filmy se mi s ním líbily: Rob Roy, SW I, K-19, Batman začíná, 96 hodin, A-Team.
Které filmy jsem s Kevinem viděla: Smrtící epidemie, Sedm, Obvyklí podezřelí, L.A. - Přísně tajné, Vyjednavač, Americká krása, Pošli to dál, Svět podle Prota, Ostrovní zprávy, Život Davida Galea, Superman se vrací, Oko bere, Muži, co zírají na kozy, Moon. Které filmy se mi s ním líbily: Smrtící epidemie, Sedm, Obvyklí podezřelí, Vyjednavač, Americká krása, Život Davida Galea, Oko bere, Moon.
Které filmy jsem s Brucem viděla: Smrtonosná past I-IV, Kdopak to mluví I, II, Poslední skaut, Smrtí jí sluší, Pulp Fiction: Historky z podsvětí, 12 opic, Poslední zůstává, Šakal, Pátý element, Stav obležení, Mercury, Armageddon, Šestý smysl, Vyvolený, Můj soused zabiják, Hartova válka, Slzy slunce, Charlieho andílci: Na plný pecky, Dannyho parťáci 2, Sin City - Město hříchu, Rukojmí, 16 bloků, Za plotem:-), Nabít a zabít, Fast Food Nation, Grindhouse: Planeta Teror, Náhradníci, Red. Které filmy se mi s ním líbily:Smrtonosvé pasti, Poslední skaut, Smrt jí sluší, 12 opic, Pátý element, Mercury, Armageddon, Šestý smysl, Slzy slunce, Rukojmí, Nabít a zabít, Sin City, Náhradníci, Red.
Které filmy jsem s Adrienem viděla: Vesnice, Svěrací kazajka, King Kong, Predátoři. Které filmy se mi s ním líbily:Svěrací kazajka, King Kong.
KTERÉ FILMY JSEM S HARRISONEM VIDĚLA: Star Wars IV., Apokalypsa, Star Wars V., Dobyvatelé ztracené archy, Star Wars VI., Indiana Jones a Chrám zkázy, Svědek, Indiana Jones a poslední Křížová výprava, Podezření, Myslete na Henryho, Vysoká hra patriotů,Uprchlík, Jasné nebezpečí, Tichý nepřítel, Air Force One, Šest dní, sedm nocí, Náhodné setkání, Pod povrchem, K-19: Stroj na smrt, Detektivové z Hollywoodu, Firewall, Indiana Jones a Království křišťálové lebky. KTERÉ FILMY SE MI S NÍM LÍBILY: SW IV-VI, Indiana Jones 1-4, Apokalypsa, Svědek, Uprchlík, Air Force One, Šest dní, sedm nocí, K-19.
KTERÉ FILMY JSEM S TOMEM VIDĚLA: Top Gun, Rain Man, Interview s upírem, Mission: Impossible, Jerry Maguire, Mission: Impossible II, Minority Report, Poslední samuraj, Collateral, Válka světů, Mission: Impossible III, Valkýra, Tropická bouře, Zatím spolu, zatím živi. KTERÉ FILMY SE MI LÍBILY: Top Gun, Interview s upírem, Mission: Impossible I-III, Minority Report, Collateral, Válka světů.
KTERÉ FILMY JSEM S WILLEM VIDĚLA: Mizerové, Den nezávislosti, Muži v černém, Nepřítel státu, Muži v černém II, Mizerové II, Já, robot, Já, legenda, Hancock. KTERÉ FILMY SE MI LÍBILY: Mizerové, Den nezávislosti, Muživ černém, Nepřítel státu, Muži v černém II, Mizerové II, Já, robot, Já, legenda, Hancock.