Posledné recenzie (23)
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Tak tenhle díl mě emocionálně vysál a zcela zničil...💔
Jedeme na teambuilding (2023)
Mě to teda nadchlo, něco takového jsem očekávala a když neberete věci tak vážně, je to fakt sranda. Nejvíc mě bavila Petra Polnišová, ta je prostě skvělá :D
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Nebojím se říct, že tenhle kousek, je od DC to nejlepší co, kdy vypustili do světa. Do teď to byla za mě jen WW a Joker. Zábavné, akční a šílené.... prostě skvělé!