Recenzie (1 057)
Moje čučoriedkové noci (2007)
Moc jsem od toho nečekal, ohlasy jsem slyšel spíše záporné, takže asi i proto se mi film Moje borůvkové noci docela líbil. Snad jen ten závěr by mohl být o trochu silnější, ale rukopis pana Kar-wai Wonga tu je silně znát.
Fanfan tulipán (1952)
Jako malý hošík jsem toto fakt "žral", dnes se na to raději dívat nebudu. Dětská ikona by patrně vzala za své..
Loose Change: Final Cut (2007)
Inu, zaráží mě jedna věc. Jak je možné, že lidé, kteří odhalili toto kolosální spiknutí, do nějž jistě byly zapojení tisíce lidí, stále ještě žijí? To je vláda USA tak geniální a schopná a zinscenuje gala představení s pádem 2 velkých budov a několika letadel (ve vší tajnosti) a zároveň tak primitivní, že nechá tvůrce dokončit tento snímek? Proč nikdo z nich nezmizel v Area 51? :-) Podle mého názoru je Loose Change manipulativním filmem varujícím před manipulací se spostou polopravd a lží.
Nagano 1998 - hokejový turnaj století (1998)
Tak to je povinnost dát 5 hvězd :)
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969) (seriál)
Přesně můj styl humoru.
Jack Holborn (1981) (seriál)
Svého času to byl jeden z nejlepších seiálů, četl jsem i knihu (to kvůli seriálu :)).
Šmolkovia (1981) (seriál)
Jo, jo, to jsem měl kdysi hodně rád. Skvělý dabing a skvělé zákeřný Gargamel.
Prekliaty ostrov (2010)
Celkem konvenční film, jehož pointu divák už tak nějak skrytě očekává. Přesto jsem se u sledování bavil.
Let číslo 93 (2006)
Začátek byl dost pomalý, ale s přibývajícími minutami film nabýval na tempu a dramatičnosti. Nevědět jak to celé skončí, tak bych asi měl dojem ještě lepší :-). Takový hraný dokument, vůči němuž budou mít výhrady rozliční zastánci konspirací a celosvětových spiknutí, apod.
Mexická jazda (2001)
Cuarón umí, leč mně osobně témata teenagerovských snů a zážitků moc neinteresují. Závěrečná scéna však má svoji podstatnou sílu..