Recenzie (266)
Temný prípad - Season 1 (2014) (séria)
1. série: 80% Bylo to fajn natočené, uznávám, že McConaughey hrál skvěle, ale absolutorium to pro mě nebylo. Více mě zaujala druhá řada.
Americký zabijak (2017)
Slušně rozjetý akční film totálně zabil béčkový konec. Ale oddechovka je to dobrá i tak.
Dunkirk (2017)
Hudba a zvuk povýšily filmový zážitek na pětihvězdičkovou úroveň.
Čtyři dohody (2013) (divadelný záznam)
Moudré a vtipné.
Everybody Wants Some!! (2016)
Film vlastně úplně o ničem, ale ta retro poloha je vtipná a vše skvěle dotažené, včetně hudební složky. Je to, jako by někdo natočil celovečerák z videa k Beastie Boys - (You Gotta) Fight For Your Right (To Party).
Dievča vo vlaku (2016)
Oproti knížce, kterou jsem tento týden dočetl, podle očekávání slabší. Co ale bije do uší, je hudební bezostyšná vykradačka soundtracku Trenta Reznora k US verzi Muži, kteří nenávidí ženy. To by se měl Elfman stydět.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
I přes to, že je to občas vykradačka Hry o trůny, chvilkami Pána prstenů a hudebně Vikingů, tak jde o slušný oddechový biják. Překvapil David Backham, kterého jsem hned poznal, i přes dobře udělané zjizvení. Aidan Gillen ze Hry o trůny se prozradil hlavně hlasem, jinak vypadal trochu silnější a starší.
Kniha džungle (2016)
Animace úžasné, o tom žádná. Ale na můj vkus dost infantilní podání. Co mě ale iritovalo maximálně, byly ty dvě ultratrapné "písničky". To byl tedy hnus...
Homeland - Zradca - Season 6 (2017) (séria)
Z mého oblíbeného seriálu se počínaje 6. řadou stala mávnutím kouzelného proutku nekoukatelná sračka, natočená nejspíš jiným kameramanem, scénář taky nemohl napsat nikdo příčetný, celé to působí jako nějaká ohavná telenovela. A už ani Claire Danes to nezachrání. Propad kvality o 3 třídy, to jsem ještě u žádného seriálu nezažil, takto razantí pokles. Hnus.
Dheepan (2015)
Realistický film o integraci neintegrovatelných na francouzský způsob.