Obľúbené seriály (8)
Spartakus (2010)
Hodnotím Blood and sand a Gods of the Arena. Prvému menovanému dávam 5* pretože som skoro každú čast pozeral z úžasom (nie pre tie hole ženy a veci ktoré sa tam s nimi diali :) ) ale pre príbeh a celkové "wow" momenty súvisiace s ním. Druhému menovanému dávam taktiež 5* pre skvelé momenty a za výborné zvládnutie prológu k seriálu. PS: SPARTACUS je len JEDEN - RIP Andy Whitfield. PSS: Herci, réžia a scenár - úžasné.
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Sitcom ktorý sa vybral inou cestou rozprávania story. Originálnou a štýlovou. Možno aj preto má taký úspech. Je to proste čo? LEGEN...wait for it... DARY. :D :D :D Takže nahodte obleky a ... PS: Mýslím že sa tvorcom podarilo postavu Barneyho (a taktiež aj hercovi ktorý ju hrá) zapísat do historie Seriálových postáv. :)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Hank je borec. Tahám to s ním už 5 sezón a stále ma neprestal bavit. Má svetle chvílky a taktež aj tie druhé. Výborný seriál o ludoch, vztahoch a bláznivej maličkosti menom láska.
Hra o trůny (2011)
Ked som tento seriál zhliadol prvý krát vobec ma noslovil a po prvej časti som nan zanevrel. Neviem vobec prečo ale po čase som sa k nemu vrátil a kompletne ma do seba pohltil. Pozeral som diel od dielu až do finále a možem kludne povedat WINTER IS COMING. Reálne fantazy v pekne premyslenom svete z množstvom perfektných dialógov a nezabudnutelných postáv tvorí báječnú Hru o Tróny. PS: Nečakajte plno súbojov a krvi. Sila tohto serialu je niekde inde.
Frasier (1993)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Další výborný seriál z produkcie HBO. Po zhliadnutí obidvoch sezón nadšene tlieskam. Skvelý herci a scenár. Plno zápletiek a hlavne krásny dobový vizuál povišuje tento počin nad ostatné seriali. Kto miluje 20-30-40 roky minulého storočia a chlapíkov v drahých handrách ktoré sú často od krvi nezostáva vám nič iné len si BOARDWALK EMPIRE zapnút. PS: Páči sa mi že tvorcovia do seriálu zakomponovali známe osobnosti ktoré žili v tých časoch.