Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Skvělý seriál z 2. Světové Války, který překonává veškeré válečné filmy, které jsem mohl zatím vidět. Opravdu krásně zpracované.
Simpsonovci (1989)
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
Dva a pol chlapa (2003)
Musím hvězdu odebrat.... Opravdová pecka plná srandy to byla s Charliem Sheenem. S Ashtonem Kutcherem je to něco opravdu nehorázně strašného. Jak pak seriál může být zván komedie, když vtip není vtipem, ale jenom trapným pokusem o vtip? Na to bych se nejradši zeptal všech producentů, režisérů, scénáristů a všech, kteří stojí za posledními sériemi.
Hra o trůny (2011)
Výborný seriál to byl do doby, než jsem si přečetl knihu. Ale i tak zůstal velmi povedeným a zdařilým počinem HBO. Doufám, že G.R.R.Martin se dožije dopsání knihy... Abychom se nemuseli strachovat o zmršený konec v seriálu.
Vikingovia (2013)
Konečně jsem dokoukal poslední tři díly první série. Z "idylického" začátku se nám to pořád více a více zamotává. Moc se těším na druhou sérii.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Sex, drogy a rock´n´roll!!! Příběh životních ztroskotanců Hanka a Charlieho mě pobavil, rozesmutnil, pobouřil... Zkrátka ve mně vyvolal spoustu emocí, což hodnotím velice pozitivně. 5*
Trabantem Jižní Amerikou (2014)
Suprový dokumentární seriál. Skvělý přídavek k filmu. Já opravdu nemám, co vytknout. Přijde mi strašně super, jak někteří lidi si plní sny. Opravdu smekám.