Recenzie (60)
24 (2001) (seriál)
Kdo ma rad akce & super zvraty, tak si prijde na sve... a to dost dlouho! :-)
Prekliata farma (1997)
"Odpustila jsem co je odpustitelne, a neodpustila neodpustitelne." S timto umirala Michell a ja na to budu dost dlouho myslet....
Umučenie Krista (2004)
Pro katoliky samozrejme povinnost; pro ostatni (obvykle) jen slepy naboj k obhajovani, proc Kristus neni jejich ;-)
Príbehy Alfreda Hitchcocka (1955) (seriál)
tak, jako spravny Hitchcockuv fanousek, mam za sebou i toto. Sice jen Season I. http://www.sendit.com/video/item/7000000105568 (season II vyjde v breznu 07), ale jiz ted si dovolim dodnotit slabymi ****. Preci jenom TV neni film. Je tam hodne dobrych epizod, par bajecnych, ale i par tech vylozene slabsich. Nejlepsi je ovsem A. Hitchcock sam uvadejici a na zaver komentujici prislusne epizody; bajecny smysl pro humor!
Zmiznutie starej dámy (1938)
Hitchcock ve svych zacatcich. Aneb spion(ka) utika z neexistujici zeme ve stredni Evropy (Bandroka), a jeden z hlavnich protivniku je "lekar" z Prahy ;-) Musite videt...
Nebo (2002)
Uzasny snimek. A ta hudba.... Cate mam sice radeji vlasatou.. ale i tak. A kde kdo videl tak jednoduchy, kratce ukazany a presto nadherny & plny vztah otec-syn?
Život pod vodou (2004)
Aspon ze tam byla ta Cate ;-)
Mariňák (2005)
Ackoliv zacina (zcela zbytecne) uplne stejne jako Kubrickova Olovena vesta, dej a poselstvi filmu se jiz trochu posunuje. Neni to spise o absudrite valky jako takove, ale o pocitech menecenosti tech, kteri valcit nemohou, prestoze ve valce jsou! Technologizace proste utika jen jednim smerem, ale zakladni potreby (jako napr. paleni obsahu latrin) jsou porad vykonavany postaru. Proto ta frustrace. Kamera byla super. Jinak slabe 4*
Vojna o fazuľové pole (1988)
prijemne lidsky pribeh... A ackoliv se tvari jako levicacka propaganda, je to ve skutecnosti jen obrana hodnot, kvuli kterym je hodno obetovat hodne ;-)
Bad Boys 2 (2003)
Dokonala akcni zabava.