Recenzie (305)
Džúbei a umění nindžucu (1993)
Predstavit si, ze by tenhle skvost nekdo zfilmoval.......nooooo, to by teprve byla jatka:-)
Šialenstvo (1994)
Ve sparech silenstvi je sileny psycho film, ktery nema k silenym psycho filmum od Davida Lynche daleko:-)
Katedrála (2002)
Jednim slovem OMRACUJICI.
Verejný nepriateľ (1998)
Skvela ukazka zanru. Nadupany akcni thriller, ktery vam ani na minutu nedovoli vydechnout!
Zrozen k boji (2004)
Srovnani s Ong-Bakem se primo nabizi, nejen kvuli zeme vzniku a hercu kteri v obou filmech vystupuji, ale hlavne a podotykam HLAVNE kvuli tomu, ze akce je stejne bombasticka, nabusena, svizna, ohromujici a kaskaderi jsou naprosti sebevrazi mozna jeste vice nez v Ong-Baku. O pribehu se tady neda moc mluvit, hraje tu spis takove druhe housle pred vytribenou akci plnou spomalovacek, ale v ong-baku tomu nebylo jinak ze?:-). Proto me az prekvapuje tak male hodnoceni. Jste-li fanouskem bojovych filmu, mate obcas radi akci u ktere nemusite premyslet, je Born To Fight pro vas tim pravym.
Klub sráčov (2000)
Tak timhle filmem bych si nevytrel ani prdel! Doposud nejhorsi filmovy zazitek jaky jsem mel tu smulu zazit.
Vojna policajtov (2004)
Tomu rikam oldschool, akcni, svizne krimidrama, ktere neztraci na tempu ani minutu a u ktereho se ani na minutu nebudete nudit.
Noc s nabrúsenou britvou (2003)
Je libo masakr po francouszku? Prosim, nechte si chutnat, stoji to opravdu za to!
Tai ji: Zhang San Feng (1993)
Kdyz se spoji Yuen Woo-Ping a Jet Li dohromady je to smrtici kombinace. Vynikajici HK bojovy film se vsim vsudy.
Trainspotting (1996)
Drogy jsou spatne, aaaaaaano !