Recenzie (667)
Max Payne (2008)
Zkažená licence,dost hloupý...
Beowulf - vikingská legenda (2005)
Příliš jednoduchý příběch na legendu jakou jisto jistě je Beowulf.Troll nebyl špatnej,krajna přesně podle mého gusta,Butler a Polley byli skvělý.Jen ten děj-prostě tohle celkem bolí,když vidíte zkaženej film,kterej mohl aspirovat na jeden z nejlepších historických filmů co jsem viděl.
Láska nebeská (2003)
Bill Nighy opravdu moc vtipnej,tahal to nahoru společně s Grantem a Rickmanem.Ten předvánoční amerckej happyend je děsnej,asi proto,že nemám rád vánoce,velkonoce a podobné sračky.Ovšem něco do sebe to má,4*...o fous
Bokovka (2004)
Na můj vkus moc dlouhé,moc se to vleče ale i tak 70%
Galský kráľ (2001)
Jedním slovem HRŮZA!
Daniel Landa: Československo Tour 2008 (2011) (koncert)
Skvělej koncert,výborná atmosféra.Je štěstí,že vůbec vyšel na CD-DVD.Jde vidět,že Dan není po autonehodě připraven na 100%.Škoda,že je playlist o proti koncertu na nosiči zkrácen.Neobsahuje původní verzi písně nigredo a malá díra v hlavě a škrtnutá byla i píseň dáma mého srdce,která nevyšla ani na CD-nigredo,které vyšlo po roce od tohoto turné.Ale Landa je Landa :-)
Predátori (2010)
Zjednodušeně řečeno podle mě nejlepší díl.Jedíčka se mi také líbila,ale trojka je o fous lepší.Brody odvádí opět skvělou práci,stejně jako Alice Braga.Trochu zamrzí,že víte kdo je z party ten největší lump.80%
Mission: Impossible 4 (2011)
Tom Cruise neztrácí charisma,navíc výborná trojice Pegg-Renner-Patton posouvá MI o kousek výš.Zajímávé je,že první dva díly jsou o trochu horší než dva díly nadcházející.Jsem zvědavej na pokračování.
Fontána (2006)
Já nevím co k tomu napsat,snad je to: Darren Aronofsky prostě umí!
Iron Man 3 (2013)
Škoda druhý půlky,ale i tak serie iron man drží velkej standard