Recenzie (73)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Boží. A ten kostol!!!
Jupiter na vzostupe (2015)
Dal som 3*, ale len preto, že mi je ľúto dať 2* keďže sú to Wachovski a vyzerá to strašne pekne. Celkovo je to ale o ničom a behom pozerania som vo vnútornom rozpore. Chcel som už koniec a zároveň som sa chcel pozerať na tie úžasné efekty.
Birdman (2014)
68%??? Si zo mňa robíte prdel. Po Whiplash zatiaľ najlepší film čo som tento rok videl. Skvelé výkony hercov a tá kamera takmer bez viditeľných strihov. Proste čakal som blbosť podľa hodnotení a dostal som toto. waw
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
za prvé dve časti dávam tri hviezdy, uvidíme čo budeme ďalej.
Pojedeme k moři (2014)
Dosť dobré, film som chcel vidieť, ale veľa som od neho nečakal. Prekvapilo ma zaujímavé, nevšedné rozprávanie príbehu, slušní mladí herci, atmosféra. V polovičke príbehu som čakal určitý koniec, ktorý aj prišiel, ale predsa bol iný. V časoch Rafťákov som Mádla nemal rád. Posledné roky ho však vnímam ako talentovaného človeka a držím mu palce. Päť hviezd
Teória všetkého (2014)
Exterminate! Exterminate!
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
-Severus, prosím! -Avada Kedavra!
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Nikto nikdy s koltom, pončom, klobúkom a cigarou, nebude vyzerať tak dobre ako Clint Eastwood.
USA vs John Lennon (2006)
Tie výstreli prišli tak nečakane
Labyrint: Útek (2014)
Celkom ma prekvapilo nízke hodnotenie tu na csfd. Možno aj preto ma film mohol len príjemne prekvapiť - čo sa stalo. Za mňa 78%