Recenzie (374)
Panika v mestečku (2009)
Pardon, ale k tomuhle lze říct jenom jediné ... megahustá blbost, která má naprosto brutální humor ve všech podobách. Nejlepší kámoši Kovboj, Indián a Kůň - který má neskutečný hygienický návyky ... :)) tohle vám prostě zůstane v hlavě ... a že to vypadá, jako kdyby to vymyslelo vaše 3leté dítě? No a? Jestli má takový smysl pro humor, máte se na co těšit!:)
Jednotka samovrahov (2016)
Lepší 3* - kvůli Margot. Jinak to bylo celé takové ...krátké, bez šťávy a bez lepšího přiblížení postav (i když snaha tam byla). Trailery lákaly na daleko zajímavější příběh, víc do hloubky, s více hláškami. No nic, bo nebyl čas!
Posledný lovec čarodejníc (2015)
Tu jednu hvězdičku má Rose Leslie, byla boží. Jinak Vin a ten jeho výraz - pořád stejný, pořád stejně hloupý a přitom vševědoucí. A Wooda bych odpráskl hned v první minutě, co se objeví na scéně.
Matrix Revolutions (2003)
A pršelo .... Mám jisté výhrady, které s odstupem času asi nabírají na intenzitě. Přesto myšlenka tohoto "světa" je úžasná, rozvíjení příběhu už výrazně méně, vyvolený Neo pak už začíná nudit ... ale pořád se na to dá koukat, když vezmu, co všechno se už podařilo natočit.
Ovečka Shaun vo filme (2015)
Beee! Tohle je moje milovaná klasika. A fakt jsem se bavil.
V hlave (2015)
Tohle bylo výrazně povedenější téma. Děkuji za něj. Zajímavé myšlenky, nápady, vtípky a ta pointa na závěr. ... bezva :)
Ľadové kráľovstvo (2013)
Hodnocení 3*, ale jednu navíc pro Olafa :) jinak otravná Anna a zbytečně melodramatická Elsa. Jinak to mohlo být lepší .... :)
Komorná (2016)
Skvělá hudba. Záběry a herecké výkony úžasný. Barevně odlišené japonské a korejské dialogy. Nějaké to násilí, něha, lesbický sex, vzdechy, výdechy, taky psycho a vlastně zajímavé zvraty. Já odcházel z kina spokojený. Díky.
Príbeh lesa (2015)
On to nebyl tak úplně dokumentární film, což bylo první, co mi na snímku pokazilo dojem. Vypadalo to nadějně, záběry zvířat v časové souslednosti byly zajímavé, u některých scén jsme se zasmáli, ale já vlastně moc nepochopil, co tím chtěli autoři říct. A to je u snímků, které chtějí řešit environmentální tématiku, škoda. Celkově špatný dojem dělal i komentátor v podobě Tomáše Hanáka, kdy mnohdy okomentoval, co bylo očividné, ale pak bylo několik záběrů, které chtěly vysvětlení a nic se nestalo. Tohle je Perrinův a Cluzaudův asi nejslabší počin. Snad se to zase zlepší. Na Mikrokosmos rád vzpomínám.
Správny dres (2015) (TV film)
Tenhle snímek překvapil. A taky pobavil. Nečekaně. Vladyka jako univerzitní génius Květoň a jeho plán zúčastnit se A-Z kvízu, nebo jeho rozhovor s Kuchařovou na chodbě filosofické fakulty. Vtipné, sarkastické a vkusné. A nerozumím tomu, proč hokejovou hvězdu se sexy vymakaným tělem měl hrát mírně pupkatý a vzrůstem malý Mádl, kterému chybí svaly i charisma. Přesto na české poměry povedené.