Recenzie (351)
Třídilové (2011)
Značně povedené po všech stránkách. Herci jsou přesvědčiví, (Ornest svoji těžkou roli docela ustál) Ale hlavně co vás na tomto krátkometrážním snímku překvapí, je velmi dobře odvedená práce kameramana a vybudouvaná atmosféra. Pokud bude i Vendeta takhle svižná a bude úspěšně napodobovat zahraniční vzory, máme se opravdu na co těšit. 7/10
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Značně slabší. Vtípky z Vegas byly sice šikovně převedeny do reálií Bangkoku (i tak je to neskutečná drzost), ale jak se říká, opakovaný vtip už není vtipem. Snad tomu dabing při druhé projekci, který byl minule docela slušný, přidá. Nicméně, dejme tomu, že jako úsměvné drama to fungovalo docela dobře a dokážu si s touhle partou představit i trojku, ale jestli tvůrci zase obšlehnou předchozí díl, budu už vážně nasraný. 7/10
Iron Man (2008)
Že z očekévané dobré komiksovky (už podle hodnocení a toho že se většinou shodnu s většinou) dostanu od filmu jen charismatem překypujícího Downeyho se svojí asistentkou Paltrow (to jejich vzájemné laškování bylo fajn), na druhou stranu většinou ničím zajímavou akci, to jsem zrovna nečekal. A viděl jsem to v originále, kdyby něco. 6/10
Hviezdny prach (2007)
A to jednou přišel strýček Vaugh milé děti, dostal směšný rozpočet, a rozjel to na filmovém plátně ve velkém. A co více milé děti, na tenhle film se můžete klidně koukat i se svými rodiči. Protože je to velmi vtipný romantický filmek o mladých lidech pro skoro všechny věkové kategorie. 9/10
Profesionál (1981)
A to se jednou stalo, když si frantíci natočili vlastní napodobeninu knižního Bourna a já musím od srdce říci, že se jím to více než povedlo. Ba co víc, vytknout se tomu nedá vlastně vůbec nic. Právem se Profesionál řadí mezi mé oblíbené filmy. 10/10
Kick-Ass (2010)
Nejzábavnější akčňák poslední doby, který hravě strká do kapsy i ostatní komiksovky, ať už hudebně, vtipem či nadsázkou snad všech scén. Prostě Nářez, který si po pátém zhlédnutí v pěti dnech zcela jednoznačně zaslouží i zářez do mých oblíbených filmů. 10/10
Podfu(c)k (2000)
Briliantní gansterka, která je k tomu všemu hodně vtipná. Co scéna, to hláška, a ještě doplněná o skvělé herecké obsazení a fajn hudbu. Hodně dobré. 10/10
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Vůbec jeden z nejlepších dobrodružných filmů co jsem kdy viděl. Nabitý Hlášky, akcí, napětím, skvělými herci. Ten film má prostě všechno, co by měl správný Blockbuster posledních let mít a nemá. 10/10
Matrix (1999)
Tak trochu kultovní záležitost. Tak trochu pro mě zatím nejlepší akční Sci-Fi. Tak trochu tuším, že se tomuhle bijáku už nic nevyrovná. Wachowští jsou mj. (kdo to ještě neví) jedni z nejlepších inspirátorů a realizátorů co znám. Jojo, tihle týpci (ehm) natočili Matrix - Ten, co udal zcela nový směr akce v kinematografii. Tak trochu :) 10/10
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Černý, až se mi chtělo brečet. Promyšlený, že se nedá upřít Tarantinova geniálnost. No a to je asi tak všechno. Víc už se mi totiž nechce psát, když už to viděl, jak ta koukám, každý šulin s hodinkami. 10/10