Recenzie (1 493)
Lucifer - Tady si někdo četl Dantovo Peklo (2019) (epizóda)
Tyhle rošády už mi vadí. Postavy se s každým dílem chovají jinak, mění turbulentně svoje povahy. U druhé řady bych to možná strpěl, ale ne takhle daleko v celém seriálu.
Lucifer - Všechno je v pořádku (2019) (epizóda)
Sakra je do toho nezatáhněte inkvizi.
Lucifer - Ďábel na mou čest (2018) (epizóda)
Konečně to přišlo, i když cesta skrz třetí sezónu hodně bolela a v mých očích to málem celému seriálu zlomilo vaz.
Lucifer - Anděl ze San Bernardina (2018) (epizóda)
Lucifer sledující Bones mě poslalo do kolen.
Lucifer - Mazino soukromé peklo (2018) (epizóda)
Maze si zaslouží nějakou pořádnou linku.
Lucifer - Poslední zlomené srdce (2018) (epizóda)
Chloe je opět vtažená do vrtochů nadpřirozených sil a bytostí. Jak se to jen vyvrbí?
Loki - Veľkolepé poslanie (2021) (epizóda)
Krásný vizuál, přesvědčivý Tom, kterému zdatně sekunduje Owen Wilson, ale s příběhem mám problém. Představuje se další možnost cestování časem a manipulace realit. S rozšiřujícím MCU je jasné, že přibudou alternativy a varianty již viděného, ale tím se míchá s dosavadním průběhem a vznikají tak plotholes, které už nezalepíte ani tunou Herkula. Navíc oba dosavadní seriály měly komplikace se zakončením první sezóny a Loki má náběh na opakující se mantru. Neočekávám náhlou změnu zaběhlého konceptu.
Lucifer - Město andělů? (2018) (epizóda)
Umístění této epizody je stejně mizerné, jako celý její děj.
Lucifer - Nádoba hříchu (2017) (epizóda)
Kromě závěrečné scény to bylo zase celkem plytké a povrchní.
Lucifer - Sinnerman (2017) (epizóda)
Snad se třetí sezóna konečně rozjede. Tohle byla špetka naděje.