Recenzie (1 493)
Na mušce - I Have a Thing About Bathrooms (2018) (epizóda)
Nepamatuju se, kdy jsem naposledy viděl tak bizarní, originalní a skvělé zahranou epizodu.
Bronson (2008)
Hardy je zde výborný, ale příběh a samotné podání celého filmu mě těžce minulo. Dokázal bych si to představit jako parádní divadelní hru.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Dobrá blockbusterová jednohubka, ke které ale nebudete mít potřebu se vracet. Film je od začátku do konce jasně nalajnovaný a nepřinese vám téměř žádné překvapení. Blbnutí v Oasis je zábavné, vyhledávání easter eggů chvilku baví, ale s přibývajícím časem mě to docela omrzelo. Film, který si dokáže užít celá rodina. 60%
Proč? 13x proto - Dvě líbající se holky (2018) (epizóda)
Nabírá to na intenzitě. Bál jsem se druhé sezóny, ale již druhá epizoda ospravedlňuje její vznik. Tohle zajde hodně daleko.
Proč? 13x proto - První polaroid (2018) (epizóda)
Velmi depresivní začátek. Máte ten divný pocit, že se bude ubližovat nejen psychicky, ale i fyzicky. Rozhodně ne všichni to dotáhnout do konce a definitivně začnete zpochybňovat události první sezóny.
Deadpool 2 (2018)
DP2 je mnohem brutálnější, morbidnější a ujetejší. Přibývá usekaných, rozdrcených, pohmožněných, spálených a utržených končetin. Vtípky i tentokrát fungují, ikdyž jsem z nich měl někdy pocit, že už jsou malinko nucený. To se dá v klidu přejít. Nové přírůstky do rodiny se povedly. Cable a Domino hodně bavili, (Josh Brolin se tímto stává komiksovou modlou) a v dobrém světlé se představili i ostatní. Problém jsem měl s příběhem. Zatímco jednička byla precizní krasojízdou, pokračování občas působilo neohrabaně. Nebyla tam ta lehkost. Nepřišel progres jako v případě druhého Spider-mana či druhých X-menů. Spíše do připomínalo druhé Avengers a Iron mana. Rozhodně se chci na film ještě podívat, ale více z pocitu povinnosti než nějakého bujarého nadšení. Hodnocení se u mě nyní pocitově pohybuje mezi 60-70%.
Déšť - Zůstat uvnitř (2018) (epizóda)
Velmi průměrný začátek, kde se pořádně nic nestane a rozhodně si nějak neoblíbite hlavní aktéry. Poslední scéna přináší naději na zvrat, ale zatím jsem spíše pesimistický. 50%
Batman Ninja (2018)
Očekával jsem odvážný, temný a drsný samurajský příběh a dostal podivně slepenou bezpáteřní verzi strážců vesmíru. Už jsem dlouho nebyl takto naštvaný na nějaký animák. Nic zde nefunguje a film vyzní jako naprostá fraška. 20%
12 hrdinov (2018)
Velký válečný film, kterému by více slušeli praktické triky (zejména nějaká ta kapka falešné krve, ty digitální cákance pořád vypadají směšně a nepatřičně). Jinak z toho snímek vyšel velice zdarně. Samozřejmě se dočkáte klasického am. patriotismu a vzletných keců o demokracii atd. Přesto to bylo v únosné míře. Příběh s postavami dokázal aspoň nějak pracovat, přinesl napětí i občasný odlehčený humor a co je nejdůležitější, dodal slušnou válečnou akci. Za mě spokojenost. 70%
Čierny panter (2018)
Pro mě dost příjemné překvapení. Poslední Marvel sólovky již začali upadat do otravné repetitivnosti a podávali vám skoro stále dokola ten samý origin příběh. Zde samozřejmě najdete také spoutu pobodných styčných bodů, avšak u Panthera fungují zaručeně. Film má zajímavé postavy (Andy Serkis aka Ulysses Klaue si získal všechny svoje scény) a vydařené akční momenty. Vše je zabaleno v líbivém kabátku spolu s funkčním příběhem. BP je další zábavný počin, a rozhodně si ho raději pustím než kupříkladu druhé GotG či Doctora Strange. 70%