Recenzie (1 320)
Spláchnutý (2006)
Bohůžel nic moc animace a příběh to je všecičko hezké jenže je to podle mě něják divně zpracované obzvlášt ten začátek který to celé pokazil . Jinak Roddie je sice pěkná postava , ale připadá mi že se do toho moc nehodí . ( 7.11.13/MAC )
Príbeh žraloka (2004)
Jeden z nejlepších animáků který spočívá pouze v jednoduchosti není to sice tak propracované , ale člověk to může vidět kolikrát chce a nikdy ho to neomrzí a k postavám si taky určitě každý najde cestu ( 7.11.13/MAC )
My sme Millerovci (2013)
Ze začátku se to " drželo plánu " a plnilo to svůj účel což je pobavit , ale tato doba trvala poměrně krátkou dobu ( polovinu filmu ) a pak se zábava dávkovala jen minimálně a všechno to vyprchalo a je to celé jeden velký omyl a škoda protože to mělo snad všechny možnosti uspět , ale nepopírám že jsem se bavil jenže nečekal jsem že to bude jen průměrné , ale mělo to nakročeno ke čtyřem hvězdičkám . ( 6.11.13/MAC )
Machete zabíja (2013)
Bohůžel ne tak dobré jako předchozí díl , ale pořád je to sakra dobrý ta přehnanost a oldschoolové podání tomu sedlo ikdyž tam trochu nemá vůbec co dělat a ten začátek to mě poser z jeřábu nevěřil bych že si film dokáže ze sebe udělat takovou srandu : DDD ( 5.11.13/MAC )
Škola rocku (2003)
Jako malý jsem tento film miloval , ale ted jak to vidím asi po čtvrté tak mi to zas tak super nepřipadá . Zrovna ted mi to připomíná spíš oddychovku která neurazí a ani moc nepotěší , ale na večer je to super volba pokud chcete vypnout . ( 4.10.13/MAC )
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Burtonovy filmy mám neúprosně rád jsou jiné a zároven si všechny podobné a mají takovou až melancholickou atmosféru která se musí líbit snad každému , ale tento film ač byl dobrý tak mě moc nenadchl . Atmosféra , herci a všechno kolem to je sice pěkné jenže nemělo to moc co nabídnout něco navíc nebo mi prostě vadilo to zpívání ikdyž bylo pěkné , ale mě se tam úplně nehodilo . Takže se tak rozmýšlím nad hodnocením tři je málo a čtyři zase moc co dát sám nevím , ale protentokrát to zpívání prominu . ( 3.11.13/MAC )
Halloween (2007)
Šlo by z toho vytěžit mnohem více mnooohem více začátek je slibný a šílenství že by se dalo krájet aniž by ten hlavní představitel něco řekl jenže po úchvatném začátku je tu rutinní stopa která prakticky nikam nejde a zastaví se na jednom místě , ale lhal bych kdybych napsal že jsem se nebavil . ( 31.10.13/MAC/Hallowwen 2013 )
Haloweenska noc (2007)
Na to že se tento film schovává v průměru mě mile překvapil ikdyž to nebylo búh ví co , ale na tématickou hororovou pohádku to bylo supr jen se trošilinku mohlo přidat na krutosti . A jestli mám hodnotit tak sám nevím jaké hodnocení bych tomu dal . Místy mě překvapoval a místy zase nudil prostě nedoladěné a moc to do sebe nezapadá , ale příští Hallowwen si to určitě zase pustím . (31.10.13/MAC/Hallowwen 2013 )
Fušeri zo striedačky (2006)
Na bláznivou komedie málo bláznivý , ale třeba ten Howie co má za svého úhlavnho nepřítele slunce mě fakt dostal škoda že tam neměl větší prostor protože u něho jsem se nejvíc bavil . Jinak k filmu myslím si že by to šlo i líp a stačilo by jen málo a to nasadit lepší herce třeba na hlavní roli by se mi hodil Adam Sandler . ( 31.10.13/MAC )
Kontraband (2012)
Ne tak kulervoucí jak jsem očekával , ale je to i tak báječný . Celý to sice stojí na ohraném materiálu , ale Mark tomu dal kouzlo a scénárista tomu taky dal hodně . ( 30.10.13/MAC )