Obľúbené filmy (9)
Matrix (1999)
8. míľa (2002)
Nehanební bastardi (2009)
Sherlock Holmes (2009)
Králi ro(c)ku (2006)
Gran Torino (2008)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Skvěle obsazená mlátička, prošpikovaná výborným humorem. Boj superhrdinů v akčních scénách mě dostal, pro mě asi zatím jeden z nejlepších filmů letošního roku.