Posledné recenzie (2)
Paranormal Activity 3 (2011)
Rád bych dal 5 hvězdiček, ale v podstatě jsem se vůbec nic nového nedozvěděl. Mám z toho v hlavě pořádný zmatek. Ale musím uznat, že jsem snad nikdy takhle neječel :D
Aha - Krásky od kráv (2006) (TV film)
Už dlouho jsem se nezasmál nad takovou kravinou :D Opravdu mě to dostalo. Viděl jsem to poprvé (a naposled) a celý film jsem dopředu říkal, co se právě stane. Ale pravda, nečekal jsem nic světoborného od filmu z disney channel. Mojí jednu hvězdičku si zasloužily holky Michalky :)