Posledné recenzie (101)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Jeden z nejlepších a nejvtipnějších seriálů, co jsem kdy viděl. S přibývajícími řadami bych dal méně *, ale první 3 jsou za 5* určitě... napětí, vtipné situace, superhrdinové... co si přát víc?
Black Books (2000) (seriál)
Upřímně jsem nepochopil, co na tom seriálu kdo vidí. Pár prvních dílů se mi celkem líbilo, ale tak na jeden dobrý připadají dva nudné... opravdu mi to přišlo jako spíš nepovedená komedie.
Ninja korytnačky (2014)
Už dlouho jsem neviděl takhle špatný film. Obecně mám ke komiksové tematice hodně blízko, ale tenhle film mě opravdu nudil od začátku do konce. Přišlo mi, že to bylo natočené jako někdy v 80tých letech. Akorát triky byly samozřejmě jinde, ale kolikrát byly stejně spíš na škodu. Film jakoby pádí, ale opravdu jediné na co jsem se těšil byl konec.