Obľúbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Osvietenie (1980)
jen ve stručnosti ;-) http://www.angryalien.com/0504/shiningbunnies.html
Lost Highway (1997)
Šedá zóna (2001)
Čistá duša (2001)
Osudový dotyk (2004)
Forrest Gump (1994)
Batman sa vracia (1992)
Príbeh z Bronxu (1993)
Krásný a chytrý příběh s myšlenkou