Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Podle mě je tenhle seriál jeden z nejlepších! Výborné herecké obsazení. Hluboký děj a prostě fantasy jak má být! Promě druhý nejlepší fantasy po Pánu prstenů!!
Mestečko Twin Peaks (1990)
Nejlepší Mysteri, nejlepší seriál 20.století a klenot 90.let :)
Deadwood (2004)
Musím přiznat že jsem viděl všechny 3 série, přičemž mě ta 3 pořádně naštvala, neboť ten konec :D ? Jinak bez pochyby NEJLEPŠÍ WESTERN... SERIÁL ! NA SILNÝCH 5*
Domek z karet (2013)
Rím (2005)
Spartakus (2010)
Spartakus: Bohovia arény (2011)
Podle mě oněco věčí řezba než "Krev a písek" a i lepší... Prostě všechno :)