Recenzie (349)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Tak na Zběsilé cestě byl podle mě nejlepší asi zvuk ,ten fakt tvrdil. Jinak je to popcornovka klasického střihu bez větší hloubky.Nehrát tam Tom Hardy a Charlize Theron asi bych to pasoval na hodně dobré béčko,(ale na druhou stranu výprava byla na velmi dobré úrovni).Prostě z toho kultovka nebude a zmizí v haldě podobných kousků.
Muži, ženy a deti (2014)
Tak to je dnešní svět přes kopírák.
Nočný bežec (2015)
Dobrá odpočinková krimi.
Jurský svet (2015)
Viděno v letním kině a musím uznat ,že to bylo dobré. Pro mě lepší než předchůdci.
E.A.Poe: Archa bláznov (2014)
Tak tady mě chybělo trochu nějakého šokujícího překvapení( Edwardova identita ),ale jinak rozhodně nadprůměr.
V zajatí Yakuzy (2000)
Pro mě mě kultovní věc . super
Vlk z Wall Street (2013)
Tak to byla jízda. U normálních smrtelníků vstávajících každý den na šestou do rachoty a zdravým libidem mohla zbudit lehkou závist.Hodně dobré.
Blbý a blbší sú späť (2014)
Proti kultovnímu prvnímu dílu hooodně slabé. Dost mě chyběl lepší soundtrack který byl v jedničce výborný.Ale nejhorší je ,že jsem se prakticky nezasmál a nad tím už mávnout nedokážu.
Predestination (2014)
Nebylo to špatné ,ale už tak nějak moc přeplácané.A svým způsobem docela ujeté.
Moje ségra má prima bráchu (2014)
Tak komedii jsem v tom nacházel opravdu těžko . Film je v jádru drama. Nebylo to špatné ,ale tak nějak na mě úplně nefungoval. Teplej brácha ,je standart .Každý moderní film musí mít alespon jednu bukvici. Nic proti nim ,ale už se to začíná přejídat(ikdyž zde je to nosný prvek scénáře). Ségra celkem fajn ,do té doby než na ni zamáváte cizím ptákem. Dokud takové baby nemáme doma ,máme je rádi.Film určitě stojí za ten strávený čas ,ale jen jednou.