Recenzie (192)
King Kong (2005)
Jeden z mála filmů, u kterého by nebylo od věci uříznout samotný konec. Kong spolu s jeho milovanou mi prostě přirostli k srdci i přesto, že jsem to na začátku filmu popíral.
Pohled zevnitř: Severní Korea: Tři Kimové (2018) (seriál)
O dynastii Kimů jsem už viděl hory dokumentů a přečetl množství informací, ale přesto mě dokázal tento cyklus něco nového ukázat a naučit. Hezké, stručené, přehledné a velice srozumitelné. Navíc se mi velice líbí intro se všemi třemi po sobě jdoucími muži.
Mestečko Twin Peaks - Season 1 (1990) (séria)
Nebýt hry Alan Wake, asi bych tu nebyl. Měl jsem velká očekávání a nakonec jsem byl poměrně spokojen. Spadnul mi kámen ze srdce po konci této série. Představil jsem si, že bych v roce 1990 musel čekat na pokračování po tomhle super cliffhangeru. Druhá série mne již očekává.
Interstellar (2014)
Katastrofa. Ač je lepší než Gravitace, která je mimochodem taky o ničem, tak těmto dvoum snímkům z pomyslného stupně vítězů mává Marťan. Edit 06/2021 - Marťana si pustím alespoň jednou do roka, jelikož ten film snad ani nemá chybu. Když jsem si teď podruhé Interstellar pustil, uvědomil jsem si, že Marťanovi nesahá ani po kotníky. Chtěl jsem změnit hodnocení na 1*, nakonec jsem 2* ponechal, ale je to o chlup.
Sonáta pro zrzku (1980)
Jako malej jsem tenhle film žral. Dnes jsem si ho snad po patnácti letech pustil znovu a ihned mě překvapilo, že film stále neztratil svůj půvab. Úplně jsem zapomněl například na začátku na scénu se sběrem, která mě úplně dostala. Chytrý a věrohodný film.
American Horror Story - Návrat do vražedného domu (2018) (epizóda)
Perfektní, co k tomu dodat? To propojení je perfektní a konečně mě uklidňuje, že !SPOILER! Tate a Violet konečně skončili spolu na věky veků. ;)
American Horror Story - Zázračné dítě (2018) (epizóda)
První díl celé série který polevuje z nastoleného tempa. Taky se domnívám, že ta písníčka byla úplně mimo. Nicméně konec samotný mi to utrpení vynahradil. Začíná to hezky eskalovat. To propojování zbožňuju...
American Horror Story - Že by... Satan? (2018) (epizóda)
Komentářem třetího dílu jsem tak docela odhadnul směřování. Propojení s Covenem (pro mě asi dosud nejlepší série) funguje na jedničku a nový element, který vnesl do série Cody Fern nádherně mysteriózně vše podtrhuje. To je opravdu na jedničku s hvězdičkou. A ten soundtrack...
American Horror Story - Zakázané ovoce (2018) (epizóda)
Série jede pořád dál v nastoleném tempu. Jen tak dál. Postavu Codyho Ferna jsem si velice zamiloval - je tak hezky ďábelský. Aspirant na jednu z nejlepších postav všech sérií, nemluvě o počínání si této série obecně. Můj milovaný Coven nejspíše už brzy trumfne.
American Horror Story - Konec (2018) (epizóda)
Nejlepší start, který tento seriál kdy měl. Vynikající!