Recenzie (1 667)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Hlavní hrdina byl opravdu ošklivej hošíček. To se člověk nemůže divit, že ho ti upíři nechtěli mezi sebe. Ale... Sekerku mě za dva zlatý a topůrko za tolar , pokapal jí trochou stříbra , upírky s ní rozsekal. Nějak takhle se mi asi film líbil. Prostě připitomělý nesmysl se spoustou dějových skoků, chyb a kiksů. Za mě 45%
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Není to taková pecka jako jednička, ale do smrti nezapomenu na to jak nahý Carrey vylézá ze zadku nosorožce.!! :-)))
Adamove jablká (2005)
Zvláštní, zábavné, pitomé, geniální, vtipné, tragické. Vše v jednom. Opravdu jsem si tuhle záležitost užil! Mikkelsen a Thomsen jsou úžasní (hlavně v absurditách). Sledovat popírání reality, střelbu na ptactvo a lidi, kázání, rozmlácený ksichty, ožírání se, zlodějnu a obraz Hitlera. Opravdu jsem nečekal že by mě takovýhle děj zaujal, ale jask je vidět zmýlil jsem se. Za mě 90%
Advokát - Zpátky v sedle (2022) (epizóda)
Zajímavý, zajímavý... Hlavní hrdina mi ale moc nesedí, třeba si ale zvyknu. 68%
After: Bozk (2019)
Klidná, pohodová a extrémně předvídatelná romantická lovestory. S naprosto příšernou kamerou a statickými scénami vytaženými z prdele náctiletého panice. Naproti tomu mi překvapivě sedla pozvolná atmosféra a dokonce jsem narazil na několik kvalitně zahraných pasáží, což jsem nečekal. Takže za mě 48% a 2*
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Pouhopouhá vyplňovačka času mezi Marvel filmy. Navíc pro skalní fanoušky, protože tenhle seriál je opravdu slabej. A to zejména v hercích,jejich výkonech a scénáři. Za mě 40% Takhle jsem na tom byl u první řady. Po létech se k seriálu vracím. A jak je mým zvykem nezačínám od začátku... ani tam kde jsem skončil, ale v půlce seriálu. Nyní začínám 5 řadou. Mám za sebou pět dílů a mohu říci že jsem zvědavý nejen na 4 řadu, ale také na konec páté. Seriál se dost posunul oproti první řadě. v tuhle chvíli 4* a 71%
Agenti S.H.I.E.L.D. - Code Yellow (2019) (epizóda)
Další z pecek. Konečně si někdo uvědomil že většina herců jsou skvělý komici. 5*
Agenti S.H.I.E.L.D. - Fear and Loathing on the Planet of Kitson (2019) (epizóda)
Dva super díly zasebou....? Co se to děje. 5* 84%
Agenti S.H.I.E.L.D. - Window of Opportunity (2019) (epizóda)
No ty vole konečně dobrej díl! po shlédnutí 23 kusů jsem se dočkal. :-)
Agentka budúcnosti (2017)
Kino pro náctileté, které je předvídatelné a jak se říká, bez koulí. Přesto si myslím, že základní platforma by se mohla využít a schopnější tvůrci by se časem možná mohli přiblížit hranicím dokonalosti, které definoval, z mého pohledu dokonalý Matrix.